فرنود لامپ چراغ COB LED افراتاب سری سولو مدل AF-CD-6W - لامپ فرنود

چراغ COB LED افراتاب ۶ وات سری سولو

چراغ LED-COB افراتاب سرى سولو مدل AF-CD-6W از سرى چراغ های COB افراتاب مى باشد كه با دارا بودن دو سال گارانتى و داشتن كيفيت مطلوب و همین طور بخاطر داشتن نوردهى خوبى که این محصول در کنار مصرف انرژى مصرفى پايين دارد، مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. این چراغ دارای دو رنگ نور آفتابى و سرد مهتابى است که می توان یکی از دو رنگ را بسته به محیط مورد استفاده انتخاب کرد و همچنين اين محصول زاويه تابش ۴۵ درجه دارد که زاویه تابش مناسبی می باشد. در این محصول توان مصرفى ۶ وات است و میزان روشنایی ۵۲۰ لومن می باشد که میزان روشنایی مطلوبی است و علاوه بر همه اينها ال اى دى سرى سولو افراتاب توكار بوده و نصب آسانى دارد به طوريكه با ايجاد قطر برش ۷ سانتى مترى به راحتى در مكان هايى كه داراى سقف كاذب مى باشد نصب شده و جايگزين خوبى براى لامپ هاى پر مصرف و قديمى است. از این چراغ می توان در مكان هايى مانند منازل، راه پله ها، اداره جات و دكورها استفاده کرد.

از ديگر ويژگيهاى چراغ ال اى دى هاى COB مدل AF-CD-6W سرى سولوى شركت افراتاب وجود سى او بى است كه در واقع تكنولوژى بكار رفته در آنها بصورتى است كه لامپ ال اى دى بصورت چيپ بر روى يك بورد قرار دارد و اين باعث مى شود زمانيكه چراغ روشن شود نورى متمركز را ايجاد كند و بخاطر پرتاپ نورى بالايى كه دارد براى سقف هايى با ارتفاع زياد كاربردى بوده و شفافيت نورى خوبى را ايجاد مى كند و همچنين باعث کاهش ۹۰ درصدی در مصرف انرژی شده و از محاسن این چراغ ها این است که تولید روشنایی مادون قرمز و فرا بنفش نکرده و در عین حال شاخص تفکیک رنگ بالایی دارند و همین طور قابلیت تنظیم تابش نور را داشته و طول عمر بالا که این طول عمر در حدود ۳۰۰۰۰ می باشد و دارای جنس بدنه و رفلکتور آلومينيومى است و جنس پایه آن فلزی می باشد و در رده A انرژى از لحاظ مصرف و كيفيت قرار دارد. محصولات افراتاب ساخت ايران بوده و جزو محصولات با كيفيت و ضمانت مى باشد و این محصول دارای دو سال گارانتی است.

شما می توانید برای خرید چراغ LED COB افراتاب سری سولو و یا اطلاع از قیمت چراغ LED COB مدل AF-CD-6W به لایت هوم مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 77 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.