فرنود لامپ چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-8834 - لامپ فرنود

چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-8834

چراغ دکوراتیو و دیواری شعاع مدل SH-8834 محصولی است که هم به عنوان چراغ دکوراتیو و هم به عنوان تامین کننده روشنایی در محیط های بیرونی و درونی قابل استفاده است. از آن جا که دکور و تزیین خانه و بیرون از خانه از مقولاتی است که برای همه انسان‌ها مهم است به همین دلیل این محصول به گونه ای طراحی شده است که دارای بدنه زیبا و مقاومی است و در صورت خاموش بودن نیز می تواند در تزئین محیط موثر باشد. این محصول همراه با تکنولوژی LEDHalogen قابل استفاده با دو لامپ بوده که نوربخشی به دو سمت مخالف را به عهده داشته و با داشتن درجه حفاظت IP65 سبب شده کاملا ضد گرد و غبار و مقاوم در مقابل جت آب بر روی آن از هر جهتی تا فشار ۱۲ کیلوپاسکال و دبی ۱۲ لیتر بر دقیقه به مدت ۳ دقیقه باشد.

چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل sh-8834

      

چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-8834 توسط این شرکت در سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری تولید گردیده و طراحی آن به گونه ای است که بدنه ای مخروطی دارد و نور را به دو جهت ساطع می کند همچنین دمای تولیدی کم، راندمان بالا، نور ثابت و یکنواخت و عدم وجود اشعه‌های فرابنفش و فروسرخ و نبود عناصر مضری مانند جیوه و سرب در ساختمان آن و طول عمر ۲۵۰۰۰ ساعتی همچنین رده‌ ی انرژی  Aسبب شده در مناطق مسکونی مورد استفاده قرار گیرد. با خرید چراغ دکوراتیو و دیواری شعاع مدل SH-8834 محل هایی مانند محل عبور و یا سر در خانه را نورپردازی نمایید. این محصول جلوه های ویژه زیبایی را به مکان مورد نظر بخشیده و برای تزیین یا روشنایی مکان های تفریحی نیز مانند فضاهای سبز، پارک ها، تفرج گاه ها، معادن و مناطق کاری در شب استفاده می گردد. البته با توجه به امنیت بالای این محصول در برابر آب در سرویس های بهداشتی و حمام ها و نزدیک آب نماها نیز کاربردهای ویژه دارد. 

جمع بندی محصول

  • مجهز به دو سرپیچ GU10
  • قابل استفاده با لامپ LED و هالوژنی
  • دارای بدنه چراغ آلومینیومی در سه رنگ سفید ، مشکی و خاکستری
  • دارای درجه حفاظت IP65
  • طول چراغ ۱۵۶ میلی متر

در ادامه شما می توانید برای خرید چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-8834 و یا اطلاع از قیمت چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-8834 به سایت لایت هوم مراجعه نموده و ضمن بازدید از سایت، نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.