فرنود لامپ چراغ سقفی روکار SMD فلت 22 وات مدل FEC-2170 - لامپ فرنود

چراغ روکار SMD فلت ۲۲ وات مدل FEC-2170

چراغ روکار اس ام دی ۲۲ وات از سری محصولاتی است که در ساختمان داخلی آن لامپ ال ای دی از نوع SMD به کار رفته است به این صورت که تعداد زیادی ال ای دی روی یک برد قرار گرفته اند و می توانند نوری پخش و یکنواخت را در فضا منتشر سازند همچنین وجود لامپ های ال ای دی سبب می شود تا مصرف انرژی کاهش یابد و در عین حال چراغ نوری با بازدهی و کیفیت بالا در فضا منتشر سازد. نصب این چراغ بصورت روکار می باشد و در چراغ هایی که بصورت روکار نصب می شوند دیگر نیاز به ایجاد برش در سقف نداشته و فقط با کمک براکت های موجود در جعبه چراغ میتوان آن را به داخل سقف پیچ کرد. این محصول دارای توان ۲۲ وات بوده و با این میزان روشنایی ۲۲۰۰ لومن را ایجاد میکند که میزان روشنایی کافی و در عین حال مطلوبی بوده چرا که ایجاد خیرگی در چشم و همینطور خستگی نمی کند. این چراغ پنلی اس ام دی در دو رنگ نور آفتابی و مهتابی موجود می باشد که این انتخاب رنگ به نور محیط و سلیقه مشتری بستگی دارد.

چراغ روکار SMD فلت 22 وات مدل FEC-2170

چراغ روکار اس ام دی ۲۲ وات مدل FEC-2170 مجهز به درایور می باشد و در واقع وجود درایور در یک چراغ از این جهت اهمیت دارد که نه تنها که ولتاژ مورد نیاز چراغ را تامین می کند بلکه باعث جلوگیری از تغییرات ولتاژ و به دنبال آن مانع از آسیب به ال ای دی ها چراغ می شود. مشخصات ظاهری چراغ به این صورت می باشد که دارای قطر ۱۷۲ میلی متر و ضخامت ۳ سانتی متر بوده و جنس بدنه آن از آلومینیوم مقاوم به ضربه و رطوبت است و به رنگ سفید می باشد، این محصول روشنایی مناسب جهت مکان هایی مانند اداره ها، سالن ها، مغازه ها و منازل می باشد.
چنانچه جهت خرید چراغ روکار اس ام دی ۲۲ وات فاین و یا اطلاع از قیمت چراغ روکار ۲۲ وات فاین مدل FEC-2170 نیاز به راهنمایی و یا کسب اطلاعات بیشتر داشتید می توانید از سایت لایت هوم دیدن کرده و یا با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید و در مورد محصول مورد نظر خود اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 171 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.