فرنود لامپ چراغ سقفی COB روکار 7 وات مدل FEC-COB-566 - لامپ فرنود

چراغ سقفی COB روکار ۷ وات مدل FEC-COB-566

چراغ روکار ۷ وات فاین مجهز به تکنولوژی سی او بی بوده که در این روش نحوه چیدمان ال ای دی ها در چراغ به گونه ای است که نوری متمرکز تر و نقطه ای تر را ایجاد کرده که در عین حال این موضوع سبب کاهش چشمگیری در مصرف انرژی می شود و به همین دلیل این روزها باعث توجه بیشتری از سوی دوست داران به حفظ انرژی و مصرف کم برق، شده است. این چراغ بصورت روکار نصب می شود در نتیجه نیاز به ایجاد برش در سقف ندارد و تنها به کمک چند براکت در دیوار یا سقف پیچ می شود و باعث ایجاد روشنایی در محیط کار یا منزل شما شده و نوری یکنواخت و مطلوب را ایجاد می کند که برای تزئین و نوردهی دکوراسیون مغازه ها یا منازل نیز بسیار مناسب است. توان این چراغ ۷ وات است و با این مقدار، روشنایی ۶۵۰ لومن را ایجاد می کند و به دو رنگ نور آفتابی و مهتابی موجود می باشد که این انتخاب رنگ نور به فضا و رنگ نور مورد نیاز در آن مکان بستگی دارد. 

چراغ روکار COB با توان 7 وات مدل FEC-COB-566چراغ سی او بی ۷ وات روکار فاین مجهز به درایور می باشد که در واقع نقش درایور تنظیم ولتاژ ورودی به چراغ است بطوریکه هم از نوسانات برق و آسیب های ناشی از آن جلوگیری می کند و هم باعث تنظیم ولتاژ مورد نیاز و مصرف چراغ می شود و در نهایت به ماندگاری و حفاظت بیشتر از چراغ پنلی فاین الکتریک، کمک می کند. شاخص تشخیص رنگ این محصول ۸۵ بوده که نشان دهنده وضوح کامل رنگ ها و طبیعی بودن رنگ محیط می باشد و با داشتن بدنه ای از جنس آلومینیوم و مقاوم به حرارت و ضربه و همینطور داشتن رنگ بدنه سفید، در این سالهای اخیر نظر مشتریان را به خود جلب کرده است.        
کلیه محصولات شرکت فاین ضمانت دو ساله داشته و همگی دارای کیفیت و طول عمر بالا می باشند، بطوریکه این چراغ دارای ۵۰۰۰۰ ساعت روشنایی می باشد و شما می توانید برای خرید چراغ روکار ۷ وات سی او بی و یا اطلاع از قیمت چراغ سی او بی فاین مدل FEC-COB-566 به سایت لایت هوم مراجعه کنید یا از همکاران ما در بخش فروش اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 151 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.