فرنود لامپ چراغ دیواری E27 ستاره شمال مدل G14 - لامپ فرنود

چراغ دیواری E27 ستاره شمال مدل G14

چراغ دیواری E27 ستاره شمال مدل G14 دارای ظاهری زیبا و خاص می باشد که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کرده و با استفاده از این چراغ هم در جهت روشنایی محیط و هم در جهت زیبایی آن، از این محصول متفاوت استفاده نمایید. چراغ های دیواری جزو المان های مکمل به حساب می آیند و می توانند هم زمان با لوسترها استفاده شده و با تابیدن نور به دیواره ها، در بزرگتر نشان دادن فضا و زیباسازی محیط نیز تاثیر داشته باشند. بطور کلی نورهای مرکزی سبب کوچکتر نشان دادن محیط و نورهای تابیده شده به دیوارها، سبب بزرگتر نشان دادن فضا می شوند.

مشخصات ظاهری چراغ دیواری ستاره شمال

چراغ دیواری E27 ستاره شمال دارای رنگ بدنه مشکی و سفید می باشد که هردوی این رنگ ها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بر حسب نوع رنگ مورد نیاز در دکوراسیون خود، یکی از این دو رنگ بدنه را انتخاب نمایید. این چراغ دیواری دارای ابعاد بیرونی ۲۴٫۵×۱۰٫۵×۱۴ سانتی متر است که بصورت روکار و با کمک چند براکت و پیچ نصب می شود. جنس بدنه آن از آلومینیوم می باشد که مقاومت بالایی داشته و در مقابل عوامل محیطی دچار آسیب نمی شود. محصولات ستاره شمال با کیفیت بالا و طول عمر زیادی عرضه می شوند و دارای ۳ سال ضمانت کالا می باشند.

چراغ دیواری E27 ستاره شمال مدل G14

ویژگی های فنی چراغ دیواری ستاره شمال

چراغ دیواری ستاره شمال مدل G14 بدون لامپ عرضه می شود و دارای سرپیچ E27 در ساختار خود بوده که این سرپیچ برای استفاده با لامپ های معمولی مانند لامپ های رشته ای، کم مصرف و LED دارای این نوع سرپیچ می باشد. حداکثر توان مجاز برای استفاده در این المان روشنایی ۶۰ وات است و ولتاژ مورد نیاز چراغ ۲۲۰ ولت می باشد که با مقدار ولتاژ شهری برابر است.

خلاصه ویژگی های چراغ دیواری ستاره شمال

  • ابعاد بیرونی ۲۴٫۵×۱۰٫۵×۱۴ سانتی متر
  • رنگ بدنه مشکی و سفید
  • سرپیچ E27
  • جنس بدنه آلومینیوم
  • ولتاژ ۲۲۰ ولت

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید چراغ دیواری E27 ستاره شمال مدل G14 و یا اطلاع از قیمت چراغ دیواری E27 ستاره شمال با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.