فرنود لامپ چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-8997 - لامپ فرنود

چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-8997

چراغ دکوراتیو و دیواری شعاع مدل SH8997 برای استفاده در فضای باز خارجی مانند گلخانه ها، مکان های تفریحی، باغ ها، پارک ها، پیاده روها و یا در محیط‌ های داخلی مانند منازل، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه ها و غیره مناسب بوده همچنین این چراغ دکوراتیو به دلیل داشتن بدنه مقاوم و درجه حفاظت IP54  به راحتی می تواند در فضاهای سبز خارجی و محیط های مرطوب نیز مورد استفاده قرار گیرد و در مقابل رطوبت و باران از مقاومت بالایی برخوردار است. جنس قاب این محصول آلیاژ آلومینیوم با رنگ بدنه مشکی در ابعاد ۱۰۵×۱۴۵×۲۷۵ میلی متر است و بدون لامپ با سرپیچ E27 عرضه می شود که می تواند با لامپ LED و CFL مورد استفاده قرار گیرد.

چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-8997

گفته شد چراغ دیواری و دکوراتیو مدل sh-8997 شعاع درجه حفاظت IP54 دارد یعنی در برابر نفوذ گرد و غبار به مدت ۲ تا ۸ ساعت با نیروی ۱ نیوتون و در مقابل پاشش آب (مانند شیلنگ) بر روی آن از هر جهتی تا فشار۱۰۰ کیلوپاسکال و دبی ۱۰ لیتر بر دقیقه مقاوم است. این چراغ دیواری  دارای طراحی بدنه زیبایی است که سبب می شود این چراغ در حالت خاموش نیز زینت بخش محیط باشد. روشنایی ساطع شده توسط این محصول به صورت هاله ای بوده و بدون آزردن چشم، نور را در هوا منتشر می نماید.

جمع بندی محصول

چراغ های زینتی که با نام چراغ های دکوراتیو شناخته می شوند، علاوه بر تامین روشنایی مورد نیاز محصول، به عنوان فاکتوری از دیزاین در دکوراسیون ها کاربرد دارند. این محصولات در دو نوع سقفی و دیواری ارائه می شوند که انواع آنها، با توجه به متریال ساخت، میزان وات مورد مصرف و نور پردازی ایجاد شده، متفاوتند. یکی از چراغ های دکوراتیو ارائه شده توسط شرکت شعاع الکتریک، چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-8997 است که با قابلیت های فنی و ظاهری زیر ارائه شده است:

  • چراغ دکوراتیو و دیواری شعاع مدل sh-8997
  • دارای سرپیچ E27
  • بدون لامپ و قابل استفاده با لامپ CFL کم مصرف یا LED
  • بدنه چراغ آلومینیومی
  • درجه حفاظت چراغ IP54
  • طول بدنه چراغ ۲۷۵ میلی متر
  • دارای دو رنگ سفید و مشکی

در ادامه شما می توانید برای خرید چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-8997 و یا اطلاع از قیمت چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-8997 به سایت لایت هوم مراجعه نموده و ضمن مشاهده سایر محصولات سایت، نسبت به خرید مورد نظر خود اقدام فرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 66 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.