فرنود لامپ چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-162-02 - لامپ فرنود

چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-162-02

چراغ دیواری و دکوراتیو مدل ۰۲-۱۶۲ شعاع یکی از محصولات زیبای این شرکت است که در سه رنگ سفید، مشکی و نقره ای تولید شده است و مشتریان می توانند متناسب با نیاز خود یکی از این رنگ ها را انتخاب نمایند. همچنین از آنجا که امروزه تزئین فضا و نورپردازی اماکن مختلف اهمیت زیادی یافته است، بنابرین شرکت های مختلف از جمله شعاع الکتریک سعی در طراحی روشنایی های مختلف با تنوع طرح و مدل نموده اند. در این میان این محصول با طراحي شیک و تا حدودی اسپرت به عنوان یک چراغ دیواری تزئینی می تواند برای نورپردازی و روشن کردن محوطه های بیرونی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

چراغ دکوراتیو و دیواری شعاع مدل SH-162-02

ویژگی های چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-162-02

چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-162-02 با نوردهي مناسب و توان مصرفي پايين در طراحی داخلی مناطق مسکونی مصارف گوناگون دارد. این محصول دارای دو سرپیچ GU10 است که با جنس قاب آلومینیومی و در ابعاد ۹۰×۱۰۳×۲۸۰ میلی متر طراحی شده و می تواند هر نوع سلیقه ای را به خود جلب کند. این چراغ دکوراتیو بدون لامپ عرضه می شود و با لامپ LED و Halogen قابل استفاده می باشددرجه حفاظت این چراغ IP40 است یعنی تنها در برابر نفوذ اجسام جامد خارجی با قطر ۱ میلی متر یا بیشتر با نیروی ۱ نیوتون مقاوم بوده ولی به هیچ وجه در مقابل آب چه به صورت پاشش یا به صورت قطره مقاومت ندارند. لذا از این لامپ ها نمی توان در داخل حمام یا سرویس بهداشتی که در معرض آب قرار دارند استفاده کرد. از این محصول می توان در راهروها، دیوارهای خارجی، دیوارهای داخلی، گذرگاه ها و یا داخل پارکینگ های مسقف جهت تامین روشنایی استفاده کرد.

جمع بندی محصول 

نمونه ای از چراغ دکوراتیو، مدل SH-162-02 شرکت شعاع است که با طراحی زیبا برای نورپردازی محیطی تولید و ارائه شده است. ویژگی های فنی این چراغ دیواری عبارتند از:

  •  دارای دو سرپیچ GU10
  • قابل استفاده با لامپ LED هالوژنی
  • دارای بدنه آلومینیومی در سه رنگ سفید ، مشکی و نقره ای
  • دارای درجه حفاظت چراغ IP40
  • طول چراغ ۲۸۰ میلی متر

در ادامه شما می توانید برای خرید چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-162-02 و یا اطلاع از قیمت چراغ دیواری و دکوراتیو شعاع مدل SH-162-02 به سایت لایت هوم مراجعه نموده و ضمن مشاهده سایر محصولات سایت، نسبت به خرید مورد نظر خود اقدام فرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 75 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.