فرنود لامپ چراغ دیواری مثلثی هاتو مدل 1438T - لامپ فرنود

چراغ دیواری HATTO مدل ۱۴۳۸T

چراغ دیواری هاتو مدل مثلثی از انواع چراغ های دیواری و دکوراتیو است که بدنه ای از جنس فلز و پلکسی دارد و دارای دو رنگ سفید و مشکی است که مشتری می تواند یکی از این رنگ ها را انتخاب کند. این چراغ می تواند در محیط های داخلی منازل، اداره ها، فروشگاه ها، سالن ها و غیره مورد استفاده قرار گیرد. در ساختمان داخلی این چراغ دو سرپیچ E27 قرار دارد که با لامپ کم مصرف یا لامپ ال ای دی قابل استفاده می باشد در واقع اگر از لامپ ال ای دی استفاده شود، ماکزیمم توان هرکدام می تواند ۲۳ وات باشد و اگر از لامپ کم مصرف استفاده شود، ماکزیمم توان هر لامپ برابر می تواند ۱۲ وات باشد البته با توجه به هزینه های سرسام آور انرژی بهتر است از لامپ های LED استفاده شود که مصرف انرژی کمتری نسبت به لامپ های قدیمی دارند و در عین حال نور با کیفیت و یکنواختی را در فضا منتشر می سازند.

چراغ دیواری هاتو مدل مثلثی ۱۴۳۸T با انواع لامپ با ماکزیمم توان ۲۳×۲ و ۱۲×۲ وات قابل استفاده است بنابراین قبل از خرید چراغ دیواری مثلثی هاتو دو سرپیچ به ابعاد و اندازه های محصول توجه کنید تا در زمان نصب دچار مشکل نشوید. این چراغ می تواند در محیط های داخلی به عنوان چراغ دیواری یا چراغ دکوراتیو نیز به کار رود. وزن چراغ به کار رفته در این محصول ۰٫۵ کیلوگرم می باشد.

چمع بندی محصول

امروزه با متداول شدن استفاده از انواع چراغ های دکوراتیو دیواری و سقفی در ساختمان ها و منازل، شاهد تنوع و طراحی های زیبا در تولید چراغ ها هستیم. این امر دامنه رقابت را بین شرکت های تولیدی گسترده کرده و در نتیجه محصولاتی با کیفیت و طراحی های منحصر به فرد روانه بازار شده است. چراغ دیواری هاتو مدل ۱۴۳۸T یکی از انواع روشنایی های ارائه شده ای است که می تواند جلوه خاصی به محیط ببخشد و هم زمان با تامین نور مورد نیاز از عناصر دکوراتیو نیز محسوب شود البته طراحی این چراغ به گونه ای است که می تواند به عنوان چراغ بالا آینه در سرویس های بهداشتی و یا چراغ دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار گیرد. این محصول با ابعاد طول، عرض و ارتفاع چراغ به ترتیب ۳۸×۸×۱۴ سانتی مترارائه شده و دارای دو رنگ بدنه سفید و مشکی می باشد. جنس این چراغ دیواری هاتو از فلز پلکسی و بسیار سبک است.

 در ادامه شما می توانید با مراجعه به سایت لایت هوم ضمن خرید و امکان مشاوره، از قیمت چراغ دیواری مدل ۱۴۳۸T هاتو اطلاع حاصل بفرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 80 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.