فرنود لامپ چراغ دیواری خطی هاتو مدل 1438L - لامپ فرنود

چراغ دیواری خطی هاتو مدل ۱۴۳۸L

چراغ خطی دیواری HATTO مدل ۱۴۳۸ چراغی است که بدنه ای زیبا و دکوراتیو دارد و در ساختمان داخلی آن دو سرپیچ E27 قرار گرفته است بنابراین شما می توانید از ۲ لامپ LED یا ۲ لامپ کم مصرف با ماکزیمم توان ۲۳×۲ وات و ۱۲×۲ وات در این چراغ استفاده کنید. رنگ بدنه این چراغ دکوراتیو می تواند سفید یا مشکی باشد همچنین این محصول دارای طول و عرض و ارتفاع به ترتیب ۳۸ ،۸ و ۱۴ سانتی متر است و وزن آن ۰٫۵ کیلوگرم می باشد، بنابراین قبل از خرید این چراغ ها باید به ابعاد و وزن آنها توجه نمایید تا در زمان نصب دچار مشکل نشوید.

بدنه چراغ دکوراتیو هاتو مدل خطی ۱۴۳۸ از جنس فلز پلکسی است که هم استحکام لازم را دارد و هم اینکه ظاهر زیبایی را به محصول می بخشد. شما می توانید با خرید چراغ دیواری خطی هاتو مدل ۱۴۳۸ از این محصول زیبا در محیط داخلی منازل ، اداره ها ، فروشگاه ها و غیره استفاده نمایید. امروزه که توجه به دکوراسیون و تزئین خانه حائز اهمیت است، یکی از المان هایی که به شدت مورد استقبال واقع شده است ابزار نورپردازی است که این ابزار ممکن است یک لامپ ساده باشد یا یک لوستر بزرگ، در این میان چراغ های دیواری از المان هایی هستند که روی دیوار اتاق ها، راهروها، داخل سرویس های بهداشتی وغیره نصب می شوند و می توانند ضمن تامین نور در زیبایی فضا نیز تاثیر بسزایی بگذارند.

چراغ دیواری هاتو از انواع دیوارکوب ها است که دارای دو سرپیچ E27 می باشد و به شما این امکان را می دهد لامپ دلخواه خود را روی آن ببندید و نور مورد نیازتان را تامین کنید. این چراغ بدنه ای از جنس فلز و پلکسی دارد و وزن سبکی دارد بنابراین شما می توانید به راحتی این محصول روی دیوار نصب کنید.

جمع بندی محصول

چراغ دیواری HATTO مدل خطی ۱۴۳۸L نمونه ای از چراغ دیواری دکوراتیو است که دارای قابلیت استفاده از دو لامپ LED با ماکزیمم توان ۱۲×۲ وات با ماکزیمم توان ۲۳×۲ وات می باشد که می تواند روشنایی مورد نیاز را فراهم کند و به دلیل کم مصرف بودن لامپ های استفاده شده در آن، بسیار کارامد بوده که می تواند مدت زمان طولانی روشن بماند. این محصول از جنس فلز و پلکسی ساخته شده و در دو رنگ مشکی و سفید ارائه شده است.

شما می توانید برای خرید و یا اطلاع از قیمت چراغ دیواری خطی هاتو مدل ۱۴۳۸L با کارشناسان لایت هوم تماس حاصل فرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.