فرنود لامپ چراغ دیواری خطی هاتو مدل 1424L - لامپ فرنود

چراغ دیواری خطی هاتو مدل ۱۴۲۴L

چراغ دیواری HATTO مدل خطی از نوع چراغ دکوراتیو و زیبا است که می تواند در فضاهای داخلی منازل ، سالن های پذیرایی ، اداره ها و به طور کلی هر محلی که نیاز به تامین روشنایی دیواری دارید مورد استفاده قرار گیرد. این چراغ تشکیل شده از بدنه ای آهنی و پلکسی است که در ساختمان داخلی آن یک سرپیچ E27 قرار دارد که می تواند با لامپ کم مصرف یا لامپ ال ای دی با ماکزیمم توان ۱۲ یا ۲۳ وات مورد استفاده قرار گیرد. این قابلیت امکان کم مصرف بودن این چراغ ها را فراهم ساخته که می تواند مدت زمان طولانی روشن بمانند.

چراغ دیواری هاتو طراحی بدنه زیبایی دارد و به رنگ مشکی و سفید تولید می شود که شما می توانید یکی از این رنگ ها را متناسب با سایر المان های محیط انتخاب کنید همچنین در انتخاب رنگ این چراغ سعی شده است از دو رنگ اصلی استفاده شود که این رنگ ها عمومیت دارند و با هر دکوراسیونی هماهنگ می شوند. از این چراغ ها برای نورپردازی محیطی فضاها استفاده می شود که علاوه بر تامین روشنایی مورد نیاز، جزئی از طراحی داخلی ساختمان محسوب شده و با هماهنگ شدن سایر اشیاء می تواند به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

چراغ دیواری خطی هاتو مدل ۱۴۲۴L در دو رنگ زیبا و شیک سفید و مشکی تولید می شود که انتخاب رنگ محصول به عهده شما است تا بتوانید آن را با محیط مورد نظرتان هماهنگ کنید. این چراغ دارای طول ۲۴ سانتیمتر و عرض ۸ سانتیمتر است همچنین ارتفاعی برابر با ۱۴ سانتیمتر دارد بنابراین قبل از خرید این چراغ به ابعاد و اندازه آن توجه نمایید تا در زمان خرید دچار مشکل نشوید. این چراغ دیواری دکوراتیو از آنجا که بدنه زیبایی دارد به عنوان چراغ دکوراتیو نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد و همچنین با داشتن سرپیچ E27 این امکان را به شما می دهد تا از لامپ LED یا لامپ کم مصرف استفاده نمایید.

جمع بندی محصول

چراغ دیواری HATTO مدل خطی L1424 ارائه ای از سری چراغ های دیواری دکوراتیو است که ویژگی هایی همچون سرپیچ E27 با قابلیت استفاده از لامپ LED و لامپ کم مصرف، قابلیت استفاده با لامپ LED با ماکزیمم توان ۱۲ یا لامپ کم مصرف با ماکزیمم توان ۲۳ وات را دارا می باشد. این محصول از جنس فلز پلکسی و در دو رنگ سفید و مشکی تولید و روانه بازار شده است.

در صورت تمایل به خرید چراغ خطی دیواری هاتو مدل ۱۴۲۴L و یا همچنین اطلاع از قیمت چراغ دیواری هاتو مدل خطی می توانید به سایت لایت هوم مراجعه کنید و ضمن کسب اطلاعات محصول مورد نظرتان را با اطمینان خریداری نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 70 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.