فرنود لامپ پنل SMD روکار 48 وات مربع یکتا افروز - لامپ فرنود

پنل SMD روکار ۴۸ وات مربع یکتا افروز

پنل روکار ۴۸ وات مربع یکتا افروز دارای طول عمر بالاتر و کیفیت بهتری نسبت به لامپ های قدیمی و فلورسنتی داشته که همین موضوع سبب خریدی مطمئن و مقرون به صرفه می شود. این چراغ بصورت روکار نصب شده و به همین دلیل نصب آسانی داشته و به کمک چند براکت و پیچ می توانید به راحتی آن را بر روی سقف نصب نمایید. این چراغ پنلی قابلیت استفاده در محیط هایی مانند منازل، اداره ها، شرکت ها، بانک ها و مطب ها را داشته و سبب روشنایی بالا و مصرف کم در این مکان ها می شود. از این چراغ در دو مدل مربع و دایره عرضه شده که هردوی آنها در این سایت قابل دسترس و خریداری است و دارای توان های متنوعی نیز می باشد.

پنل SMD روکار 48 وات مربع یکتا افروز

ویژگی های نوری پنل روکار یکتا افروز

پنل SMD روکار ۴۸ وات مربع یکتا افروز دارای زاویه تابش ۱۲۰ درجه می باشد که قادر است به خوبی نور را در بیشتر جهات انتشار دهد. این پنل SMD با توان ۴۸ وات میزان روشنایی ۵۰۴۰ لومن را ایجاد کرده و سبب روشنایی بالایی در محیط می شود. این چراغ در دو رنگ نور آفتابی و مهتابی عرضه شده که هردوی این رنگ نورها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید در هنگام خرید از سایت انتخاب نمایید. شاخص تشخیص رنگ آن CRI80 است که به میزان طبیعی بودن رنگ اجسام و نزدیک بودن به رنگ اصلیشان گفته می شود.

ویژگی های فنی پنل روکار یکتا افروز

پنل روکار ۴۸ وات مربع یکتا افروز دارای لامپ SMD در ساختار خود بوده که این نوع لامپ ها به دلیل مصرف انرژی کم و نوردهی بالا، مورد توجه و استقبال قرار گرفته و سبب کاهش هزینه های برق می شود. این پنل روکار دارای قابلیت کارایی با مقدار ولتاژ ۶۵ تا ۲۳۰ ولت است که ولتاژ شهری نیز در این بازه قرار دارد. رنگ بدنه آن سفید بوده و با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشیده شده است که این رنگ مانع از خوردگی و پوسیدگی بدنه می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید پنل SMD روکار ۴۸ وات مربع یکتا افروز و یا اطلاع از قیمت پنل روکار ۴۸ وات مربع یکتا افروز با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.