فرنود لامپ پنل ال ای دی 60×60 بک لایت 52 وات NVC مدل NLED 4024CL - لامپ فرنود

پنل ال ای دی ۶۰×۶۰ سانت NVC مدل NLED 4024CL

پنل SMD سقفی ۵۲ وات NVC مدل NLED 4024CL دارای پوشش PC می باشد که کمک می کند این محصول از خیرگی جلوگیری کند و افت نور نداشته باشد. بدنه ی این چراغ پنلی NVC از جنس آلمینیوم بوده که خود کیفیت بالای این محصول را در ساخت نشان می دهد. تابش نور به صورت بک لایت و ملایم بوده و به هیچ عنوان باعث اذیت شدن چشم نمی شود. این پنل سقفی کاملا مناسب جهت نصب به جای انواع چراغ های فلورسنتی و مهتابی و … می باشد که مصرف انرژی بسیار بالایی دارند. توان مصرفی ۵۲ وات در کنار راندمان نوری بالا و مناسب ۴۷۰۰ لومنی باعث شده نوری بسیار با کیفیت از این پنل سقفی ساطع شود که فاقد تیرگی بوده و پخش کاملا یکنواخت و ملایمی دارد. در این محصول از تکنولوژی SMD و LED استفاده شده که باعث می شود مصرف انرژی تا ۸۵ درصد نسبت به محصولات مشابه که استفاده می کردید کم تر باشد. ابعاد این محصول ۵۹۵×۵۹۵ میلی متر است که در کنار شاخص نمود رنگ بیشتر از ۸۵ باعث می شود نوری با کیفییت از این پنل ساطع شود و اجسام در زیر نور این محصول با رنگ و کیفیت واقعی خود نمایان شده تا رضایت حداکثری شما جلب شود.

پنل ال ای دی 60×60 سانت NVC مدل 4024CL

پنل LED ان وی سی ۶۰×۶۰ سانت ۵۲ وات مدل NLED 4024CL دارای رنگ نور ۳۰۰۰-۴۰۰۰-۶۰۰۰ کلوین می باشد که نوری آفتابی، سفید صدفی و مهتابی را ساطع می کند. زاویه پخش ۱۱۰ درجه باعث شده از هدر رفتن نور جلوگیری شود و نور به آن جایی که مد نظر شما است تابیده شود. درجه حفاظت ۲۰ باعث شده اجسام باقطر بزرگ تر از ۱۲٫۵ میلی متر نتوانند راهی به این پنل داشته باشند؛ همچنین ولتاژ ورودی ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولتی باعث شده این چراغ پنلی SMD کاملا همخوان با برق مصرفی و شهری شما باشد. استفاده از تکنولوژی SMD در کنار استفاده از درایور داخلی ثابت این امکان را فراهم می آورد تا این محصول کاملا مصرف انرژی پایینی داشته باشد. این پنل سقفی ۵۲ وات دارای دو سال گارانتی و ضمانت شرکت لنا- افراتاب می باشد. همچنین این محصول که ساخت ایران می باشد تحت لیسانس ان وی سی انگلستان می باشد که نشان از کیفیت بالای محصول می باشد.

شما می توانید برای خرید پنل ال ای دی ۶۰×۶۰ سقفی ۵۲ وات NVC مدل NLED 4024CL و یا اطلاع از قیمت پنل ۵۲ وات NLED 4024CL به سایت لایت هوم مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.