فرنود لامپ معرفی و مقایسه انواع برند های آیفون تصویری - لامپ فرنود

معرفی و مقایسه انواع برند های آیفون تصویری

معرفی و مقایسه انواع برند های آیفون تصویری

معرفی و مقایسه انواع برند های آیفون تصویری به شما کمک خواهد کرد تا در زمان خرید با انتخاب بهترین آیفون تصویری، بهترین محصول را برای ساختمان خود تهیه کنید.

آیفون ‌های تصویری، گذشته از امکان مشاهده‌ تصویر فرد امکانات دیگری نیز دارند. یکی از آن ها قابلیت ضبط تصویر، صدا و فیلم شخص مراجعه کننده هستند.

این قابلیت علاوه بر ارتقای امنیت ساختمان به ساکنان هر واحد این امکان را می ‌دهد.

تا در صورت حضور نداشتن در منزل، پس از مراجعه بتوانند تصویر، فیلم و صدای افرادی را که در غیاب آن ‌ها به منزل ‌شان مراجعه کرده ‌اند، در اختیار داشته باشند. این ویژگی مانند استخدام یک منشی دائم است .

امکان دایورت کردن زنگ یک واحد روی واحد دیگر از دیگر امکانات برخی آیفون های تصویری است بدین معنا که اگر واحدی امکان پاسخگویی نداشته باشد آیفون واحد خود را روی آیفون یکی از همسایه ها دایورت می کند.

اینتر کام از دیگر قابلیت های آیفون تصویری است. بدین ترتیب که بدون صرف هزینه ای همه واحد ها می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

برخی از آیفون‌های تصویری دارای قابلیت دیگری نیز هستند و آن امکان برقراری ارتباط بین واحد های یک آپارتمان است.

بدین ترتیب ساکنان آپارتمان می ‌توانند پیام ‌های کوتاه خود را بدون این آیفون‌ تصویری پیشرفته‌ را می‌ توان آیفون تصویری هوشمند نامید.

آیفون تصویری کوماکس

آیفون تصویری کوماکس COMMAX یکی از بهترین و محبوب ترین برند آیفون تصویری موجود در جهان است که در ساخت آن از آخرین فناوری های روز استفاده شده است.

این آیفون های تصویری ساخت شرکت کوماکس کره جنوبی بوده و تاکنون گواهی نامه ها و استاندارد های جهانی و معتبر زیادی را کسب کرده است.

هم اکنون این برند آیفون تصویری به بیش از ۱۲۰ کشور جهان صادر می شود که کشور ما نیز از جمله همین کشورهاست. وضوح بالا، تصویر شفاف و کیفیت عالی صدا، این برند را از سایر برندهای آیفون تصویری موجود در بازار مجزا کرده است.

آیفون تصویری سیماران

آیفون تصویری سیماران SIMARAN یکی دیگر از برندهای آیفون تصویری محبوب در بازار ایران است. شرکت سیماران از دهه ۵۰ تاکنون در زمینه تولید و توسعه سیستمهای حفاظتی و نظارتی در ایران فعالی داشته و محصولات متنوع و باکیفیتی را روانه بازارها کرده است.

آیفون های تصویری سیماران اغلب در دو مدل سیم کشی متفاوت ساخته می شوند. نوع اول این آیفون های تصویری نوع ساده آن بوده که برای کار با آن به سوئیچر نیاز دارید اما در نوع دوم آن که از سیستمهای کدینگ استفاده شده به جای سوئیچر به دیکودر نیاز است و هر چهار واحد با یک قطعه دیکودر کار میکند

مدل های آیفون تصویری سیماران در دو مدل بدون حافظه و با حافظه ساخته شده اند و تمامی محصولات این شرکت دارای ضمانت نامه ۳۰ ماهه هستند.

گارانتی این آیفون های تصویری در پشت آنها درج شده و در صورت بروز هر گونه مشکلی در مدت زمان گارانتی، شرکت سازنده برای تعویض و تعمیر آنها اقدام خواهد کرد.

معرفی و مقایسه انواع برند های آیفون تصویری

برند سوزوکی SUZUKI 

برند SUZUKI کی دیگر از انواع برند آیفون تصویری است که محصول کشور ژاپن می باشد اما شرکت آن در کشور سنگاپور واقع شده است.  برند SUZUKI بعد از چند سال فعالیت و تلاس برای بهبود کیفیت محصول خود توانست خیلی زود به بازارهای بین المللی راه پیدا کند و فرصتی برای معرفی خود پیدا کند.

برند آیفون تصویری SUZUKI ویژگی های جالب و جذابی دارد که می توان به داشتن حافظه اشاره کرد. به این معنی که اگر شما منزل نبودید و شخصی به درب منزل شما آمد این آیفون توانایی ذخیره کردن تصویر آن شخص را دارد.

همچنین ضبط فیلم از دیگر خصوصیات این آیفون است. آیفون برند SUZUKI در ابعاد مختلف شامل ۴٫۳ و ۷ اینچ تولید می شوند که نوع جدید آن ها دارای صفحه لمسی می باشند.

آیفون تصویری تکنما

آیفون تصویری تکنما ، جزو یکی دیگر از برندهای آشنا در زمینه آیفون تصویری است .برند تکنما در واقع یک شرکت ایرانی است که کار خود را در سال ۱۳۸۰ در ایران آغاز کرده است  از نام های آشنا در این زمینه است و خیلی زود به یکی از بهترین و قدرتمندترین شرکت ها در زمینه طراحی و تولید آیفونهای تصویری مبدل شده است .

آیفون تصویری تکنما ، این شرکت ایرانی امکانات جذابی به محصولات خود اضافه کرد که یکی از جالب ترین آنها امکان ارتباط بین واحدها و ارتباط با نگهبانی است.

این قابلیت ابتدا به صورت پیش فرض به گوشی آیفون تصویری اضافه شد اما به دلیل استقبال بالا به یکی از بهترین ویژگی های این آیفون تصویری مبدل شد.

آیفون های تصویری تکنما از رشته سیم هفت تایی پشتیبانی می کند و این قابلیت باعث می شود این نوع آیفون تصویری برای ساختمان های با تعداد واحد های بالا نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

معرفی و مقایسه انواع برند های آیفون تصویری

کلام آخر

تمامی برندهای مختلف آیفون تصویری توسط فروشگاه آیو ایران به فروش می رسند. تلاش این فروشگاه در جهت تامین نیاز های مشتری و دادن راهنمایی به آنها در جهت انتخاب بهترین مدل آیفون تصویری است.

همچنین بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 15 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.