فرنود لامپ لامپ پاور 3 وات هالوژنی - لامپ فرنود

لامپ پاور ۳ وات هالوژنی

این لامپ از برترین لامپ های هالوژنی است که با استفاده از جدید ترین ماشین آلات روز دنیا و بر طبق آخرین استانداردها طراحی و تولید شده است. این لامپ پاور با استفاده از سه لامپ یک واتی نوری متعادل به محیط می بخشد که می تواند به خوبی محیط اطرافش را روشنی بخشد به علاوه قادر است با صرف انرژی بسیار کمتر، بازدهی نور بالایی داشته باشد و به بهترین نحو ممکن نوری سالم و شفاف تولید نماید همچنین این محصول کیفیت و مقاومت بالایی دارد و دارای ضمانت نامه ی ۶ ساله می باشد.

مشخصات فنی لامپ  هالوژنی پاور

این لامپ هالوژنی پاور برای روشنایی به ولتاژ ۲۲۰ ولت نیاز دارد و توان مصرفی آن در حدود ۳ وات در نظر گرفته شده است به علاوه این لامپ  پاور در کنار کم کردن مصرف انرژی الکتریسته در روشنایی که خود کمک قابل توجهی است به محیط زیست، به سبب داشتن عمر طولانی باعث کاهش یافتن حجم موادی است که در پایان عمر خود به مدفن های زباله سرازیر می شوند همچنین این هالوژن بر خلاف اکثر منابع روشنایی پیش از خود فاقد مواد زیان آور مثل جیوه و سرب می باشد.

سر پیچ مورد استفاده در این لامپ ۳ وات از مدل سوزنی  GU5.3 می باشد و رنگ نور تولیدی این لامپ هاوژن LED شامل آفتابی و مهتابی ( سفید) است به علاوه این لامپ ظاهر فوق العاده زیبایی دارد و به خوبی محیط اطرافش را روشن می نماید. یکی دیگر از ویژگی های این لامپ پاور دارا بودن شاخص رنگی بالا و حالت رنگ پذیری مطلوب می باشد به این معنی که این لامپ با قابلیت تولید فرکانس نور طبیعی روز اثرات بد نور زرد رنگ لامپ های معمول مانند ایجاد خستگی در چشم و القای حس خواب آلودگی را به حداقل می رساند.

این لامپ هالوژنی پاور ۳ وات یکی از کاربردی ترین محصولات در این زمینه می باشد که مصارف بسیاری در محیط های اداری و یا مسکونی دارد به علاوه این هالوژن قابلیت نصب در ویترین مغازه ها، کافی شاپ و رستوران و … را دارا می باشد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت لامپ پاور ۳ وات هالوژنی و یا خرید لامپ پاور ۳ وات هالوژنی به سایت www.lighthome.ir مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.