فرنود لامپ لامپ مهتابی T5-0.9M زیر کابینتی 15 وات سان لوکس - لامپ فرنود

لامپ مهتابی T5-0.9M زیر کابینتی ۱۵ وات سان لوکس

لامپ مهتابیT5-0.9M زیر کابینتی ۱۵ وات سان لوکس یکی از محصولات جدید سان لوکس می باشد که با توجه به اهمیت پیدا کردن نور پردازی آشپزخانه در طراحی های دکوراسیون داخلی امروزی محصولی بسیار مناسب و کاربردی به نظر می رسد. لامپ ال ای دی زیر کابینتی با قرارگیری در زیر کابینت به صورت مخفی نور بسیار مطبوع و ملایمی به آشپزخانه می بخشد و همینطور از دفعات روشن کردن لامپ اصلی می کاهد. این لامپ ها از تکنولوژی ال ای دی استفاده شده است که علاوه بر مصرف انرژی پایین و مقرون به صرفه بودن، نوری ملایم و زیبا به محیط آشپزخانه ما می دهد. توان مصرفی این نوع لامپ فقط ۱۵ وات می باشد که به مقرون به صرفه بودن و اقتصادی بودن آن کمک بسیاری می کند.. در ساخت این لامپ مهتابی زیر کابینتی از متریال با کیفیت آلومینیوم و پلاستیک استفاده شده است و استفاده از این دو ماده سبب شده است که وقتی این محصول در معرض گرما و رطوبت زیادی قرار می گیرند دوام و مقاومت بسیار بالایی در مقابل زنگ زدگی داشته باشند و این انتخاب هوشمندانه عمر بالای این محصولات را موجب شده است. در ساخت این لامپ از چیپ EPISTAR استفاده شده است و ضریب توان این لامپ ۰٫۹۵ می باشد.

این لامپ ها را می توان در سه طیف نوری آفتابی با دمای نوری ۳۰۰۰ درجه کلوین، طبیعی با دمای نوری ۴۰۰۰ درجه کلوین، و مهتابی با ۶۵۰۰ درجه کلوین مشاهده کرد که خریداران می تواند بسته به سلیقه خود می توانید آن را انتخاب نمایید و سفارش دهید. سایز لامپ مهتابی را با توجه به مساحت فضا و مقدار نور مورد نیاز می توان آن را انتخاب کرد. اندازه طول این محصول ۹۰ سانتی متر می باشد و به راحتی می توان آن را نصب کرد. نمود رنگ این محصول نیز بالای ۸۰ درصد می باشد و تشخیص رنگ ها در زیر نور آن نزدیک به رنگ واقعی خودشان نمایان می شود. همچنین زاویه تابش نور در آنها ۱۲۰ درجه می باشد و استفاده از این لامپ ها به صورت پنهان و مخفی در فضاهای زیر کابینت آشپزخانه انجام می شود.

برای اطلاع از قیمت لامپ مهتابی T5-0.9M زیر کابینتی ۱۵ وات سان لوکس و خرید لامپ مهتابی T5-0.9M زیر کابینتی ۱۵ وات سان لوکس به سایت فروشگاه اینترنتی لایت هوم مراجعه نمایید. محصول دارای گارانتی به مدت دو سال نیز می باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.