فرنود لامپ لامپ ال ای دی 7 وات شعاع مدل SH-A60-7W-F - لامپ فرنود

لامپ ال ای دی حبابی مات ۷ وات شعاع مدل SH-A60

لامپ led حبابی ۷ وات شعاع مدل sh-a60 دارای حباب از نوع مات می باشد و جهت مصارف روشنایی کلی به کار می رود. سرپیچ این لامپ ال ای دی از نوع سرپیچ معمولی E27 است و در مقایسه با لامپ های رشته ای فاقد عناصر سمی و مضر مانند جیوه و سرب بوده و همین طور در مقایسه با لامپ های کم مصرف نیز نور خروجی فاقد اشعه های مضر برای پوست مثل اشعه فرابنفش می باشد. توان مصرفی این لامپ ۷ وات است که بسیار حائز اهمیت است و مقدار شار منبع نوری یعنی مقدار نوری که آن در یک ثانیه ساطع می کند، که این لامپ دارای نور تولیدی  معادل ۸۰۰ لومن می باشد.

      

لامپ ال ای دی حبابی 7 وات شعاع مدل SH-A60

      

در ساختمان داخلی لامپ ال ای دی ۷ وات حبابی مات شعاع از دیودهای نوری LED استفاده شده است که دارای طول عمر ۲۵۰۰۰ ساعت در ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت می باشند، همچنین زاویه انتشار نور آن ۳۶۰ درجه است. یکی دیگر از پارامتر های هر لامپ شاخص رنگ نمایی‌ آن لامپ است که مقیاسی بین ۰ تا ۱۰۰ درصد می باشد و هرچه این شاخص (CRI) بالاتر باشد، تفکیک نوری آن لامپ بهتر است به طور مثال اگر CRI بک منبع نوری بین ۸۵ تا ۹۰ درصد باشد تفکیک نوری این منبع مناسب است این محصول دارای شاخص رنگ نمایی بالای ۸۰ درصد است که حاکی از تفکیک نور به نسبت مناسب این لامپ می باشد. این لامپ در رنگ های سفید مهتابی و آفتابی موجود است که  از رنگ سفید مهتابی در بیشتر محیط ها می توان استفاده  نمود، مانند آشپزخانه، سالن های عمومی، سرویس های بهداشتی، حمام ها، بیمارستان ها و خوابگاه ها و از رنگ آفتابی در محیط های آرامش بخش و مکان های مخصوص استراحت مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن، مناطق اسکان و اقامتی، هتل ها و مهمانسرا ها استفاده می شود.

مشتریان می توانند با مراجعه به سایت لایت هوم نسبت به خرید لامپ LED حبابی ۷ وات شعاع و همچنین اطلاع از قیمت لامپ حبابی ۷ وات شعاع اقدام نمایند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 150 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.