فرنود لامپ جت لایت 10 وات LED شعاع پارس مدل SP-2509-10W - لامپ فرنود

جت لایت ۱۰ وات LED شعاع پارس مدل SP-2509-10W

جت لایت ۱۰ وات شعاع پارس دارای درجه حفاظت بالایی بوده که این مقدار IP65 می باشد و می تواند از چراغ در مقابل عوامل محیطی نظیر سرما و گرما، رطوبت و بارندگی و نور خورشید محافظت کرده و مانع از سوختگی و یا آسیب به بدنه آن شود. این جت لایت دارای قابلیت استفاده جهت نورپردازی و همچنین روشنایی محیط هایی مانند نمای ساختمان، پل ها، بیلبوردها و استادیوم های ورزشی را داشته و نوردهی مناسبی را ایجاد می کند. نصب جت لایت ها به کمک پایه متصل به آن صورت گرفته که باعث شده چراغ بر روی زمین و یا سطوح دیگر پیچ شود.

جت لایت 10 وات LED شعاع پارس مدل SP-2509-10W

ویژگی های ظاهری جت لایت شعاع پارس

جت لایت ۱۰ وات LED شعاع پارس دارای رنگ بدنه خاکستری تیره بوده و حباب آن قابلیت حرکت و چرخش را داشته که این امکان را می دهد تا بر روی قسمت و یا سوژه مورد نظر شما نورپردازی کند. این جت لایت از دو رنگ نور آفتابی و امبر تشکیل شده است که هردوی این رنگ ها در سایت لایت هوم موجود بوده و به راحتی قابل دسترس می باشد. توان این محصول ۱۰ وات است و میزان روشنایی بالایی را ایجاد کرده و در صورت استفاده طولانی مدت از آن دچار افت نوردهی نمی شود.

ویژگی های فنی جت لایت شعاع پارس

جت لایت ۱۰ وات LED شعاع پارس مدل SP-2509-10W دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم می باشد که ساختار محکم و ضد زنگی بوده و باعث شده تا چراغ دچار خوردگی و زنگ زدگی نشود. این المان نورپردازی نما دارای لامپ LED در ساختار خود است که این لامپ ها مصرف انرژی کمی دارد که سبب کاهش هزینه های برق شده و نوردهی آن بصورت یکنواخت و ملایمی می باشد که این نور فاقد تشعشعات مضر است. ولتاژ قابل استفاده آن ۸۵ تا ۲۶۵ ولت است که مقدار ولتاژ شهری نیز در این بازه قرار گرفته است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید جت لایت ۱۰ وات LED شعاع پارس مدل SP-2509-10W و یا اطلاع از قیمت جت لایت ۱۰ وات LED شعاع پارس با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 180 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.