فرنود لامپ کلید مینیاتوری تک فاز 6 آمپر ویسنا مدل 6KA - لامپ فرنود

کلید مینیاتوری تک فاز ۶ آمپر ویسنا مدل ۶KA

کلید مینیاتوری KA6  ویسنا ۶ آمپر یک پل یکی از کلیدهایی است که برای محافظت از مدارها و وسایل الکتریکی در مقابل خطرات ناشی از اتصال کوتاه و عبور بار اضافه استفاده می شود و در تولیدات ویسنا مکانیزم عملکرد حرارتی برای حفاظت از مدار در برابر اتصال کوتاه طراحی شده است. این محصول دارای جریان متفاوت با در نظر گرفتن مدل های مختلف آن می باشد که در این مدل از کلید مینیاتوری ویسنا، جریان ۶ آمپر بوده و کلید تک فاز است به این معنی که در برابر عبور جریان الکتریکی بیش از ۶ آمپر حساس است و در صورت وقوع، مدار الکترکی را قطع می کند. این امر به سالم ماندن تجهیزات الکتریکی و وسایل برقی کمک می کند.

کلید مینیاتوری visena قدرت بالایی در قطع کردن مدار الکتریکی برای حفاظت از مدار یا وسایل الکتریکی در برابر اضافه بار و جریان اتصال کوتاه دارد و کاربرد فیوز مینیاتوری ویسنا با جریان برق AC و ولتاژ ۲۳۰ تا ۴۰۰ ولت برای جریان های بین ۰٫۵ الی ۶۳ آمپر می باشد. به علاوه، می توان از کلید مینیاتوری Visena یک پل ۶ آمپر به دفعات زیاد برای قطع و وصل کردن جریان اسمی مدار استفاده کرد. کلید مینیاتوری تک فاز ۶ آمپر ویسنا دارای بدنه ای از جنس پلی آمید می باشد که در هنگام آتش سوزی شعله نمی کشد و موجب آتش سوزی های گسترده نمی شود. همچنین، این بدنه نا رسانا می باشد و از برق گرفتگی جلوگیری می کند. در کلید مینیاتوری ۶ آمپر مدل ۶KA ویسنا از شاسی قطع و وصل با رنگ قهوه ای استفاده شده است. این محصول ساخت ویسنا است که از زیر مجموعه های گروه تولیدی بازرگانی شیله است. این مجموعه نماینده رسمی و انحصاری شرکت گونسان ترکیه در ایران می باشد که از سال ۱۳۸۷ شروع به کار کرده و در سال ۱۳۸۹ محصولات ایمنی و حفاظتی مانند کلید مینیاتوری و محافظ جان و … را با نام شیله و ویسنا به بازار عرضه کردند.

برای خرید فیوز مینیاتوری ۶ آمپر مدل ۶KA تک پل ویسنا به سایت لایت هوم مراجعه کنید. این سایت اطلاعات لازم در ارتباط با قیمت کلید مینیاتوری تک فاز ۶ آمپر مدل ۶KA ویسنا و مشخصات فنی این محصول را دراختیار مشتریان خود قرار می دهد و با آگاهی از این اطلاعات قادر خواهید بود کلید مینیاتوری مورد نظر خود را سفارش دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 46 views بار دسته بندی : فیوز مینیاتوری (کلید مینیاتوری) تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.