فرنود لامپ کلید مینیاتوری تک فاز 10 آمپر ویسنا مدل 6KA - لامپ فرنود

فیوز مینیاتوری ویسنا تک فاز ۱۰ آمپر جهت حفاظت از مدار الکتریکی و جلوگیری از آسیب رسیدن به وسایل الکتریکی در مدار به کار برده می شود. این کلید نقش مهم و حساسی در مدار های الکتریکی بر عهده دارد که وجود آن در مدار های الکتریکی بسیار لازم است. در مدارهای الکتریکی ممکن است با مواردی از قبیل اضافه بار یا اتصال کوتاه مواجه شویم که برای مقابله با خطرات ناشی از این گونه موارد از کلید مینیاتوری استفاده می شود. کلید مینیاتوری ۱۰ آمپر ویسنا مدل ۶KA به صورت تک فاز در مدارهای الکتریکی به کار برده می شود. این کلید قابلیت استفاده به صورت آنی پس از عمل در برابر اضافه بار را دارد و این مزیت سبب شده تا این محصول بسیار مفید و کاربردی باشد.

کلید مینیاتوری تک پل ۱۰ آمپر ویسنا مدل ۶KA دارای شاسی قطع و وصل می باشد. شاسی به کار رفته در کلید مینیاتوری ۱۰ آمپر یک پل ویسنا به رنگ نارنجی می باشد که از همین رو آن را متمایز از آمپر های دیگر می سازد. این کلید مدل KA6 است و بدنه ی آن ساخته شده از پلی آمید می باشد. پلی آمید آتش نمی گیرد و در خود می سوزد. این جنس از بدنه در مواقع اتصالی به دلیل نا رسانا بودن از برق گرفتگی جلوگیری می کند. کلید مینیاتوری ویسنا در انواع یک پل ، دوپل ، سه پل و چهارپل تولید می شود که این محصول از نوع تک پل می باشد و قدرت قطع اتصال کوتاه در آن  در حدود ۴۵۰۰ آمپر است. همچنین کلید مینیاتوری ویسنا دارای تیپ های B ،C  وD  می باشد. هر کدام از این تیپ ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند که بسته به تجهیزات الکتریکی موجود در مدار الکتریکی، تیپ مخصوص به آن را انتخاب می شود.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لایت هوم اطلاعات به روز و تخصصی درباره کلید مینیاتوری یک پل ویسنا ۱۰ آمپر به دست آورید و نسبت به خرید فیوز مینیاتوری ویسنا و اطلاع از قیمت این محصولات اقدام نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 75 views بار دسته بندی : فیوز مینیاتوری (کلید مینیاتوری) تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.