فرنود لامپ کلید مینیاتوری تک فاز 20 آمپر هیوندای تیپ موتوری - لامپ فرنود

کلید مینیاتوری تک فاز ۲۰ آمپرهیوندای تیپ موتوری

کلید مینیاتوری تک فاز ۲۰ آمپر هیوندای تیپ موتوری که به علت کاربرد آن به فیوز مینیاتوری معروف است جهت حفاظت و ایجاد امنیت در هر مدار الکتریکی به کار می رود. عملکرد دقیق کلید مینیاتوری هیوندای تک پل ۲۰ آمپر طوری است که اگر جریان لحظه ای برای مدت مشخصی از جریان مجاز (جریان نامی) تجاوز کند و یا اتصال کوتاه رخ دهد مدار را قطع می کند تا از آسیب رسیدن به اجزای مدار جلوگیری کند. این عمل به دو روش صورت می گیرد که اولین روش عمل کرد بی متالی است که در آن از یک فلز بی متال جهت تشخیص جریان اضافه استفاده می شود. روش دوم عمل کرد سیم پیچ است که در این روش تشخیص جریان اضافه بر عهده یک سیم پیچ با دور کم و قطر زیاد است.

فیوز مینیاتوری هیوندای ۲۰ آمپر بر اساس مدت زمان قطع مدار و همچنین قدرت تحمل جریان اضافی به تیپ های مختلفی تقسیم شده اند تا با توجه به مصارف مختلف انتخاب شوند که این تیپ ها عبارت اند از تیپ های B ،C ،D ،K و Z.

تیپ B: اگر جریان اضافه بار بین ۳ تا ۵ برابر جریان نامی باشد مدار الکتریکی را قطع می کند و به دلیل میزان حساسیت آن به نوع تند کار معروف است. در نتیجه، برای مصارف خانگی و روشنایی مناسب می باشد.

تیپ C : اگر جریان اضافه بار بین ۵ تا ۱۰ برابر جریان نامی باشد مدار الکتریکی را قطع می کند و به دلیل میزان حساسیت آن به نوع کند کار معروف است. در نتیجه برای مصارف صنعتی، ماشین آلات و برخی لوازم برقی خانگی مورد استفاده قرار می گیرد که به آن تیپ موتوری نیز می گویند. کلید مینیاتوری تیپ موتوری ۲۰ آمپر هیوندای در این دسته قرار دارد.

تیپ D: اگر جریان اضافه بار بین ۱۰ تا ۲۰ برابر جریان نامی باشد مدار الکتریکی را قطع می کند و برای مصارف صنعتی خاص که نیاز به جریان راه اندازی بالایی دارند مناسب است.

تیپ K و Z نیز جزو کلید های مینیاتوری بسیار حساس قرار دارند.

فیوز مینیاتوری تک فاز ۲۰ آمپر تیپ موتوری هیوندای برای مدار های تک فاز مورد استفاده قرار می گیرد و جریان مجاز و یا همان جریان نامی آن ۲۰ آمپر می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت لایت هوم از قیمت فیوز مینیاتوری ۲۰ آمپر تک فاز اطلاع پیدا کنید و پس از مطالعه مشخصات فنی خرید کلید مینیاتوری ۲۰ آمپر تک فاز تیپ موتوری هیوندای را به صورت اینترنتی از سایت لایت هوم انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : فیوز مینیاتوری (کلید مینیاتوری) تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.