فرنود لامپ فیوز مینیاتوری تک فاز 16 آمپر ویسنا مدل 6KA - لامپ فرنود

فیوز مینیاتوری تک فاز ۱۶ آمپر ویسنا مدل ۶KA

کلید مینیاتوری تک فاز ۱۶ آمپر ویسنا مدل ۶KA دارای ویژگی های مکانیکی است به شرح مقابل است: کلید مینیاتوری ویسنا دارای نشان دهنده وضعیت قطع و وصل مدار است و شاسی به کار رفته در این کلید به رنگ طوسی می باشد تا مشخص کننده آمپر این نوع از کلید مینیاتوری تک فاز باشد. این محصول دارای درجه حفاظت IP20 می باشدو به علاوه بدنه ی این کلید از پلی آمید ساخت شده است که اگر در شعله قرار بگیرد قابل اشتعال نیست و در خود می سوزد. این امر در کلیدهای مینیاتوری بسیار اهمیت دارد چرا که در مواقعی که حادثه ای رخ می دهد و دچار آتش سوزی در کلید شود این کلید شعله ور نمی شود و به آتش سوزی های بزرگ تر نمی انجامد.

از دیگر مزایای جنس پلی آمید که در ساخت بدنه ی کلید مینیاتوری ویسنا استفاده شده است می توان به نارسانا بودن آن اشاره داشت که این مزیت سبب می شود تا در مواقع اتصال کوتاه و برخورد دست انسان با کلید برق گرفتگی رخ ندهد و ایمنی را بالا می برد. دمای مناسب برای کارکرد عادی این فیوز ۵- تا ۴۰+ درجه است. در صورت رعایت این رنج دمایی کلید مینیاتوری دارای عملکرد مناسب می باشد و استاندارد های لازم در مورد این فیوز در این دما تعریف شده اند. کلید مینیاتوری ۱۶ آمپر ویسنا تک پل مدل ۴٫۵KA دارای دو عملکرد در مدار های الکتریکی می باشد. عملکرد بی متال و عملکرد سیم پیچ که هر کدام مکانیزم خاصی را برای حفاظت از سیستم های قدرت در اختیار دارند.

عملکرد اول این فیوز مینیاتوری به صورت بی متالی است. در عملکرد بی متالی فیوز مینیاتوری از یک فلز بی متال برای مشخص کردن جریان اضافه در مدار استفاده می کند. کارکرد آن به این صورت است که در اثر عبور جریان مدت دار بیش از جریان لازم، کلید مینیاتوری وارد عمل می شود و جریان برق را قظع می نماید. در این صورت از بروز اتفاقات و حوادث بزرگ تر جلوگیری می شود.دومین عملکرد فیوز مینیاتوری عملکرد سیم پیچ می باشد. در این مکانیزم تشخیص میزان جریان به عهده یک سیم پیچ با تعداد دور کم و قطر زیاد است که با وارد شدن جریانی بیش تر از جریان لازم برای مدار ، مقابله می کند و فرمان به قطع مدار الکتریکی می دهد.

برای اطلاع از قیمت کلید مینیاتوری ۱ پل ۱۶ آمپر مدل ۶KA ویسنا و خرید کلید مینیاتوری مدل ۶KA یک پل ۱۶ آمپر ویسنا به سایت لایت هوم مراجعه نمائید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 47 views بار دسته بندی : فیوز مینیاتوری (کلید مینیاتوری) تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.