فرنود لامپ کلید و پریز ویکو - مدل Karre - لامپ فرنود

کلید و پریز ویکو مدل کاره Karre

کلید و پریز ویکو مدل کاره با حذف عناصر اضافی و ترکیب بهترین المان های سازنده در یک قاب حاصل شده اند. کاره با وجود سادگی در طراحی و با استفاده از رنگ های زیبا و برش های ظریف و دقیق، باعث زیبایی محیط می گردد. کلید و پریز ویکو مدل karre دارای انواع کادر تک تا شش خانه به صورت عمودی و افقی می باشد که همین امر سبب می شود که شما بتوانید به جای استفاده از چند کلید و پریز مجزا آنها را به صورت پیوسته و یکپارچه در یک مجموعه کنار قرار دهید. 

کلید و پریز ویکو مدل کاره - کلید و پریز viko مدل karre

کلید و پریز ویکو مدل کاره Karre به راحتی به کابل الکتریکی متصل شده و با قابی محافظت می شوند. این سری از کلید و پریز ویکو در دو رنگ اصلی سفید و کرم طراحی و تولید شده اند. سری کاره، با ساخت فریم های افقی و عمودی و ترکیبی از دو، سه، چهار، پنج و یا شش یونیت، جایگزینی مناسب برای استفاده از چندین کلید و پریز مجزا ارائه می کند. کلید و پریز ویکو مدل کاره با یک تماس کوچک و با دارا بودن ویژگی اتصال ساده به کابل الکتریکی، زیبایی محیط زندگی و کار را تکمیل می کند.

شرکت ویکو با معرفی سری آنتی باکتریال کلید و پریز مدل کاره، گام مهمی در جهت برآورده ساختن نیاز مشتریانی برداشته است که تمایل به زندگی در محیطی پاکیزه تر و با رعایت بالاتر بهداشت دارند. این سری از کلید و پریز ها، با دارا بودن یون نقره در سطح خود، دارای اثر آنتی باکتریال بوده و در برابر گرما و نور محافظت شده اند.

کلید و پریز ویکو مدل کاره - کلید و پریز viko مدل karre

کلید و پریز های آنتی باکتریال با دارا بودن پوششی ویژه از یون نقره، از رشد و گسترش باکتری، ویروس و قارچ ها جلوگیری می نماید. کلید و پریز های آنتی باکتریال که دارای یون +Ag در سطح خود هستند، در طی مدت ۲۴ ساعت تمامی آلودگی ها را از سطح خود پاک می کنند. بر خلاف آنتی بیوتیک ها و ضدعفونی کننده ها، یون نقره توانایی این را دارد که از تولید مثل ویروس ها و باکتری ها جلوگیری نماید. این فرایند طبیعی هیچ اثر منفی بر انسان ها یا محیط زیست نداشته و این فعالیت آنتی باکتریال طبیعی در تمام طول عمر محصولات باقی می ماند. از این کلید و پریز ها برای اماکنی که رعایت بهداشت در آنها الزامی است (مانند بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، داروخانه ها، مراکز نگهداری از سالمندان و…) استفاده می شود، همچنین در ساختمان های عمومی که میزان رفت و آمد در آنها بسیار بالا است، احتمال گسترش آلودگی ها نیز افزایش می یابد. می توان از کلید و پریز های آنتی باکتریال در اتاق های کودکان که سیستم ایمنی قدرتمندی ندارند نیز استفاده نمود.

انواع کلید و پریز مدل کاره ویکو در دسته محصولاتی قرار دارد که شکل ظاهری ساده و زیبایی دارند و در دو رنگ سفید و کرم (بژ) تولید شده اند که این رنگ ها عمومی بوده و مشتریان می توانند با خرید کلید و پریز ویکو مدل karre از این محصول در محیط های مختلف استفاده نمایند و دکوراسیون منزل خود را دگرگون کنند. رنگ سفید و کرم کلید و پریز ویکو مدل کاره این امکان را به افراد می دهد تا این محصولات را به راحتی با دیگر المان های محیط هماهنگ سازند. شما می توانید جهت خرید و اطلاع از قیمت کلید و پریز viko مدل karre به سایت لایت هوم مراجعه نمایید.    

منبع: گروه پژوهش و توسعه لایت هوم

( کلید و پریز ویکو مدل کاره کلید و پریز کاره و کلید و پریز مدل کاره )

[email protected]

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : کلید و پریز ایرانی و خارجی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.