فرنود لامپ کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه طرح متال - لامپ فرنود

کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه طرح متال

کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه طرح متال یکی از مدل هایی است که دارای فریم هایی با رنگ های متفاوت متالیک می باشد که در این مدل می توان رنگ قاب میانی و فریم بیرونی را به دلخواه انتخاب کرد و با یکدیگر ترکیب نمود بنابراین این امکان برای مشتریان وجود دارد که کلید و پریزهای منزل یا محیط مورد نظر خود را با المان های دیگر هماهنگ نمایند.

کلید و پریز ایران الکتریک طرح متال الیزه دارای فریم بیرونی در رنگ های مسی، نقره ای مات، نقره ای روشن، طلایی مات، طلایی روشن و مسی می باشد که انتخاب هرکدام از آنها به نظر مشتریان بستگی دارد همچنین رنگ قاب میانی در این محصولات می تواند بژ، زرشکی، نقره ای، ذغالی و مشکی باشد. طراحی بدنه این محصولات به گونه ای است که در برابر عوامل مختلف طبیعی و اشعه یو وی مقاوم هستند بنابراین می توان با اطمینان آنها را در محیط های مختلف استفاده کرد.

همانطور که می دانید کلید و پریز ها امروزه در دسته المان هایی قرار دارند که وجود آنها در طراحی دکوراسیون فضا نقش اساسی دارد بنابراین شرکت ایران الکتریک سعی کرده است با طراحی مدل های مختلف نظر مشتریان زیادی را جلب نماید.

نمونه هایی از کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه طرح سیلور

           

کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه دور متال

       

مشتریان می توانند جهت خرید کلید و پریز الیزه طرح متال و یا اطلاع از قیمت کلید و پریز طرح متال الیزه به سایت www.lighthome.ir مراجعه نمایند و به راحتی خرید خود را انجام دهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : کلید و پریز ایرانی و خارجی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.