فرنود لامپ سیم افشار نژاد خراسان افشان سایز 1 - لامپ فرنود

سيم افشان سایز ۱ افشار نژاد خراسان

سیم افشان سایز ۱ افشار نژاد خراسان از انواع سیم های ساختمانی است که نسبت به سیم های مفتولی انعطاف پذیری بیشتری دارد به همین دلیل از سیم های افشان در محل هایی استفاده می شود که قرار است سیم و کابل در مسیرهای مختلف حرکت به صورت انعطاف پذیر قرار بگیرد. سیم و کابل افشار نژاد خراسان دارای تنوع بالایی در سایز می باشد و شامل سایز ۱ تا ۳۰۰ میلیمتر است. سیم افشان خراسان نسبت به سیم مفتولی دارای هزینه تولید بیشتری است و در ساختمان داخلی آن مس آنیل شده با خلوص بالا به کار رفته است.

هادی به کار رفته در سیم افشان سایز ۱ افشار نژاد خراسان سطحی کاملا شفاف و براق دارد و دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد یعنی در اثر خم و راست شدن سیم رشته های هادی نمی شکند زیرا در ساختمان داخلی این نوع از سیم و کابل افشار نژاد خراسان تعداد زیادی سیم مسی نازک به هم تابیده شده وجود دارد و به دلیل داشتن انعطاف بالا در سیم کشی ساختمان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

سیم افشان سایز 1 افشارنژاد خراسان

از سیم افشان خراسان نمره ۱ می توانید در لوله های خرطومی نصب شده زیر و روی گچ استفاده نمایید همچنین در کانال های بسته، پانل ها و وسایل برقی استفاده از سیم افشار نژاد خراسان سایزهای مختلف متداول است. دمای کارکرد سیم افشان سایز ۱ افشارنژاد خراسان ۵- درجه تا ۷۰+ درجه است و ولتاژ نامی در این سایز بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ ولت می باشد. روکشی که روی سیم را می گیرد پوشش PVC نوع C است. توجه نمایید که نصب مستقیم این سیم ها زیر گچ مناسب نیست.

شما می توانید برای خرید سیم افشار نژاد خراسان افشان سایز ۱ و همچنین اطلاع از آخرین قیمت سیم سایز ۱ افشان افشار نژاد خراسان در سایزهای مختلف به سایت لایت هوم مراجعه نمایید و با اطمینان و کسب اطلاعات محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : سیم و کابل برق ساختمانی و صنعتی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.