فرنود لامپ کلید و پریز ویرا مدل کریستالی مشکی - لامپ فرنود

کلید و پریز ویرا مشکی مدل کریستال

کلید و پریز کریستالی مشکی ویرا از انواع کلید و پریز ایرانی با طراحی منحصر به فرد می باشد که توانسته است با قیمت مناسب خود به رقابت با کلید و پریزهای خارجی بپردازد و در بازار جایگاه مناسبی را بین مشتریان پیدا کند. در ساخت این محصول از متریال با کیفیت بالا استفاده شده است که هم زیبایی خاصی دارند و هم می توانند سال ها بدون نگرانی از خراب شدن بدنه در فضاهای مختلف به کار روند. کلید و پریز کریستالی ویرا در این مدل دارای قابی شفاف یا همان کریستالی به رنگ مشکی است که جلوه خاصی را به محصول می بخشد البته کلید و پریز ویرا کریستالی را شما می توانید در سه رنگ سفید، مشکی و بژ متناسب با دکوراسیون محیط مورد نظرتان خریداری نمایید.

کلید و پریز کریستالی مشکی ویرا

یکی از المان هایی که می تواند دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما را دگرگون سازد استفاده از کلید و پریز هماهنگ با  محیط است در واقع اگر شما می خواهید در محیط خود تنوع ایجاد نمایید یکی از تغییرات مثبت تعویض کلید و پریزها است البته این المان های کوچک شاید به نظر نیاید ولی می توانند تاثیری شگرف روی دکور خانه شما بگذارند. از این رو شرکت های تولیدی تنوع بالایی از کلید و پریزها را با طرح ها و مدل های مختلف طراحی کرده اند که به شما کمک می کند تا متناسب با دکوراسیون و دیگر المان های محیط مورد نظرتان یکی از آنها را انتخاب نمایید. کلید پریز کریستالی ویرا مشکی نیز بدنه ای مربع شکل با طراحی لوکس دارد و می تواند به محیط شما جلوه خاصی را ببخشد.

اگر می خواهید در دکوراسیون منزل خود تغییراتی ایجاد نمایید در این صورت نیازی به انجام هزینه های گزاف جهت تغییرات نیست و به راحتی می توانید با تعویض کلید و پریزهای آن محل هم فضا را تغییر دهید و هم هزینه سنگینی متحمل نشوید. کلید و پریز ویرا محصولی ایرانی است که دارای قیمتی مناسب می باشد و قاب کریستالی آن جلوه خاصی را به محیط شما می بخشد و از طرفی کیفیت بالای متریال و قیمت مناسب این محصول در برابر کلید و پریزهای خارجی توانسته است این محصول را در رده بالایی قرار دهد. کلید و پریز مشکی کریستالی ویرا VEERA تنوع مکانیزم بالایی دارد به طور مثال کلید یک پل، دو پل، شاسی زنگ، دیمر، پریز شبکه، پریز آنتن، کلید کولر، پریز تلفن، کلید تبدیل و غیره که شما می توانید در زمان خرید یکی از این محصولات را انتخاب نمایید و یا مجموعه آنها را تهیه کنید.

شما می توانید برای خرید کلید و پریز کریستال مشکی ویرا و یا اطلاع از قیمت کلید و پریز مشکی کریستالی ویرا به فروشگاه اینترنتی لایت هوم مراجعه نمایید و محصول مورد نظرتان را با اطمینان خریداری نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : کلید و پریز ایرانی و خارجی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.