فرنود لامپ کلید و پریز ویرا مدل امگا طرح شیشه مشکی - لامپ فرنود

کلید و پریز ویرا مدل امگا طرح شیشه ای مشکی

کلید و پریز Veera مدل امگا طرح شیشه ای مشکی از انواع کلید و پریز ویرا می باشد که از محصولات جدید با طراحی زیبا و منحصر به فرد است و توانسته در بازار داغ رقابت کلید و پریزهای مختلف جایگاه مناسبی برای خود پیدا کند. این محصول در مقایسه با نمونه های خارجی دارای قیمت مناسبی است و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده و طراحی منحصر به فرد بدنه آن می تواند محیط شما را جذاب سازد. کلید و پریز امگا دارای سه رنگ قاب طرح شیشه ای سفید، مشکی و طلایی است که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند.

کلید و پریز ویرا مدل امگا کادر مشکی و رویه مشکی

کلید و پریز ویرا مدل امگا مشکی دارای بدنه ای مربع شکل و طرح شیشه ای است که رویه این محصول نیز برای زیبایی بیشتر به رنگ مشکی تولید می شود و دور تا دور شاسی کلید نواری طلایی رنگ قرار دارد که فاصله بین کلید و قاب بیرونی می باشد. ترکیب طرح شیشه مشکی و زه طلایی توانسته ظاهری منحصر به فرد را برای این محصول ایجاد کند و حالتی چشم نواز را به بیننده القا می نماید. رنگ مشکی این محصول قابلیت هماهنگ شدن با المان های مختلف محیط را دارد و شما می توانید در منزل یا محل کار خود از این کلید و پریز استفاده نمایید.

کلید پریز ویرا مدل امگا دارای تنوع بالای مکانیزم اعم از کلید یک پل، دو پل، تبدیل، پریز برق، فیش آنتن، شاسی زنگ، کلید کولر، دیمر، فیش بلندگو و غیره می باشد بنابراین مجموعه ای کامل از مکانیزم ها در اختیار شما قرار دارد که بتوانید ی تجهیزات کلید و پریز را به صورت هماهنگ تعویض نمایید و یا به صورت تکی در زمان خرید انتخاب کنید. شرکت ویرا کلید و پریز های خود را با ۵ سال ضمانت عرضه کرده است بنابراین با اطمینان می توانید محصول مورد نظرتان را از لایت هوم خریداری نمایید. کلید و پریز VEERA محصولی ایرانی است که دارای قیمتی مناسب می باشد و قاب کریستالی آن جلوه خاصی را به محیط شما می بخشد و از طرفی کیفیت بالای متریال و قیمت مناسب این محصول در برابر کلید و پریزهای خارجی توانسته است این محصول را در رده بالایی قرار دهد.

کلید و پریز veera مدل امگا طرح شیشه مشکی رویه مشکی

جهت خرید کلید و پریز امگا ویرا مشکی و یا اطلاع از قیمت کلید و پریز VEERA مدل امگا طرح شیشه ای به لایت هوم مراجعه کنید و با کسب اطلاعات خرید خود را انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 140 views بار دسته بندی : کلید و پریز ایرانی و خارجی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.