فرنود لامپ کلید و پریز مهسان – مدل نسیم - لامپ فرنود

کلید و پریز مهسان مدل نسیم

کلید و پریز مهسان مدل نسیم یکی از تولیدات جدید شرکت کلید و پریز مهسان الکتریک می باشد که دارای کادر یا قاب هایی با رنگ های متفاوت است و مشتریان می توانند متناسب با دکوراسیون داخلی خود جهت هماهنگی المان های مختلف فضا با یکدیگر یکی از این رنگ ها را انتخاب نمایند. این محصول در گروه های مختلف شامل انواع کلید، پریز، سوکت، زنگ اخبار و دیمر تولید و به بازار عرضه شده است که هرکدام کاربری متفاوتی دارند.

کلید و پریز مهسان مدل نسیم

کلید و پریز مهسان مدل نسیم دارای مکانیزم به رنگ سفید است که وجود یک انحنا روی مکانیزم سبب ایجاد زیبایی بیشتر محصول شده و آن را نسبت به سایر مکانیزم های مهسان متفاوت نموده است. در این محصول شما می توانید رنگ فریم بیرونی یا کادر را از بین تنوع رنگ موجود شامل سفید، آبی، آجری، کرم، گلبهی، طوسی و فسفری انتخاب نمایید و با این انتخاب محیط منزل یا محل مورد نظرتان را دگرگون سازید.

تنوع رنگ در قاب های کلید وپریز نسیم مهسان سبب شده است دست مشتریان در انتخاب کادر باز باشد که در این صورت می توان هریک از فریم های انتخابی را با مکانیزم سفید رنگ نسیم ترکیب نمود و محصول یکپارچه دلخواه را تهیه نمود. قبل از خرید این محصولات باید از قوطی کلید مناسب داخل دیوار استفاده نمایید و کلید یا پریز مورد نظرتان را داخل آن قرار دهید. شما می توانید جهت بازدید از تنوع رنگی کادرهای مدل نسیم و یا خرید کلید و پریز مهسان مدل نسیم به سایت www.lighthome.ir مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : کلید و پریز ایرانی و خارجی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.