فرنود لامپ کلید و پریز دلند سفید مدل آسا با مکانیزم قدیم - لامپ فرنود

کلید و پریز دلند مدل آسا سفید(مکانیزم قدیم)

کلید و پریز دلند مدل آسا در دسته پر فروش ترین محصولات شرکت دلند قرار می گیرد زیرا این مدل علاوه بر سادگی دارای سه ویژگی کیفیت، زیبایی و نوآوری می باشد و همین امر کلید و پریز دلند مدل آسا را انتخاب اکثر مشتریان قرار داده است. کلید و پریز دلند مدل آسا رنگ سفید به لحاظ کیفیت و طول عمر توانسته است نمره بالایی از مشتریان کسب کند و به کلید و پریزهای منتخب گروه بزرگی از برقکاران ساختمانی نیز تبدیل شود زیرا با انتخاب کلید و پریز دلند مدل آسا سفید زیبایی و سادگی در کنار هم تجلی پیدا می کند.

یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد کلید و پریز آسا دارا بودن مکانیزم قدیم قوی و بدنه ای محکم است که احتمال ترک خوردن و شکستگی را در این مدل کاهش می دهد همچنین اگر در کنار زیبایی و استحکام بالا قیمت مناسب نیز برای شما اهمیت دارد ، خرید کلید و پریز دلند مدل آسا را به شما پیشنهاد می کنیم.

کلید و پریز  آسا در این مدل دارای مکانیزم قدیم و قاب سفید رنگ می باشد و به صورت کامل قابل ارائه است و نیازی به قاب و فریم ندارد و همچنین به آسانی قابلیت نصب دارد و مکانیزم آن فلزی ، ضد زنگ زدگی و ضد پوسیدگی است در نتیجه به راحتی در هر مکانی قابل استفاده می باشد. طراحی ساده و زیبای کلید و پریز آسا این گروه را در دسته کلید و پریزهای پر طرفدار قرار داده است و باعث شده انتخاب این کلید و پریز ها برای منازل و محل های اداری و رسمی متداول شود. همچنین دارای خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد پوسیدگی می باشد به همین دلیل برای محل هایی که ممکن است رطوبت باعث آسیب رسیدن به کلید و پریز ها شود قابل استفاده است. از ویژگی های خاصی که کلید و پریز دلند مدل آسا را پرطرفدار و منحصر به فرد کرده است، شباهت این مدل از محصولات شرکت دلند با دو گروه از کلید و پریز های ترکیه ای و معروف می باشد.

کلید و پریز دلند مدل آسا سفید به لحاظ شکل ظاهری مکانیزم، حاشیه و رویه مطابق و مشابه کلید و پریز ویکو مدل کاره و یا کلید و پریز اکونا ساخته شده است که این دو مدل از برند های معروف ترکیه ای در صنعت کلید و پریز می باشند بنابراین مشتریان می توانند با انتخاب کلید و پریز دلند مدل آسا علاوه بر اینکه هزینه کمتری می پردازند مکانیزم و فریمی مشابه کلید و پریزهای ترکیه ای هم چون کلید و پریز ویکو مدل کاره و کلید و پریز اکونا را داشته باشند.

 

نمونه ای از کلید دوپل دلند مدل آسا سفید

  

کلید و پریز دلند مدل آسا

 

 کلید و پریز مدل آسا با مکانیزم قدیم و قاب یک دست سفید است بنابراین برای محیط های رسمی و اداری و در جاهایی که نیاز به کلید و پریز های ساده، سفید و مربعی شکل داریم از این کلید و پریز ها استفاده می شود.

 

منبع: واحد تحقیقات و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز دلند مدل آسا، کلید و پریز آسا، کلید و پریز مدل آسا )
[email protected]

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 75 views بار دسته بندی : کلید و پریز ایرانی و خارجی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.