فرنود لامپ کلید و پریز ایران الکتریک - مدل 2009 - لامپ فرنود

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران دور رنگی

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران دور رنگی یکی از مدل های پرطرفدار و زیبا از مجموعه کلید و پریز های این شرکت است که در واقع مجموعه ای از رنگ های متالیک متفاوت با ویژگی های خاص می باشد که می توانید برای محیط های اداری یا منازل از این مدل استفاده نمایید.

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران پینتینگ با مکانیزم هایی به رنگ های زرشکی، ذغال سنگی، بژ، نقره ای و مشکی طلایی تولید می شود و به بازار عرضه می گردد همچنین با توجه به تنوع بالای رنگ فریم ها در کلید و پریز پینتینگ ایران الکتریک مشتریان می توانند مکانیزم مورد نظر خود را با قاب رنگی دلخواه شان ترکیب کنند و استفاده نمایند.

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران با قاب دور رنگی دارای تنوع بالایی در رنگ قاب و فریم می باشد و در رنگ های نقره ای، بژ، ذغال سنگی و زرشکی تولید می شود، این رنگ ها متالیک هستند و برای فضاهای مدرن و کلاسیک قابل استفاده می باشند.

گاهی لازم است محیط اطراف خود را زیبا و متفاوت نمایید که در این راه یکی از عناصر مهمی که در طراحی دکوراسیون منزل یا محیط اداری اهمیت دارد رنگ دیوار ها یا رنگ کف پوش زمین می باشد و اگر زیبایی محیط برای شما اهمیت داشته باشد هماهنگ کردن تمام عناصر با یکدیگر نیز حائز اهمیت می شود.

        

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران دور رنگی

    

به طور کلی در طراحی دکوراسیون خانه، اجزا و عناصر کوچکی وجود دارند که شاید از توجه به آنها غافل شویم ولی بودنشان ضروری و کاربردی است و می توانند بر زیبایی دکوراسیون منزل یا محیط اطراف تاثیر به سزایی داشته باشند، یکی از این اجزا و عناصر کوچک کلید و پریز ها می باشند که باید در انتخاب نوع و رنگ آنها دقت لازم اعمال شود. همچنین برای خرید کلید و پریز ایران الکتریک مدل پینتینگ و یا اطلاع از قیمت کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران دور رنگی می توانید به سایت www.lighthome.ir مراجعه نمایید.

امروزه تنوع بسیار بالایی در کلید و پریز های تولید شده وجود دارد و شما می توانید به راحتی متناسب با طراحی داخلی منزل خود کلید و پریز مناسب را انتخاب نمایید که در این میان تنوع رنگ در قاب و مکانیزم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

هماهنگ سازی عناصر یک محیط مانند مبلمان، دیوارها و کف پوش با کلید و پریزهای مجموعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می توان رنگ مکانیزم یا رنگ قاب ها را با بک گراندی که قرار است کلید و پریزها روی آن قرار بگیرند هماهنگ کرد.

این محصول یکی از مدل هایی است که شما می توانید در محیط هایی که نیاز به طرحی خاص برای کلید و پریز خود دارید از آن استفاده نمایید به طور مثال اگر دکوراسیون محیط مورد نظر شما تیره رنگ است می توانید از کلید و پریز پینتینگ با مکانیزم ذغال سنگی، مشکی و نقره ای استفاده نمایید.
در صورتی که دکوراسیون محیط اطرافتان رنگ های زنده و شاد دارد شما می توانید از کلید و پریز مدل ایران دور رنگی ایران الکتریک با مکانیزم ها و حاشیه های رنگی استفاده نمایید. 

منبع: واحد تحقیقات و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران دور رنگی، کلید و پریز مدل پینتینگ، کلید و پریز ایران با قاب دور رنگی)
[email protected]

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : کلید و پریز ایرانی و خارجی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.