فرنود لامپ کلید و پریز ایران الکتریک - مدل ایران ترنسپرنت - لامپ فرنود

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران ترنسپرنت

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران ترنسپرنت یکی از مدل های بسیار زیبا و خاص شرکت ایران الکتریک است که دارای قاب یا فریم شفاف با طیف وسیعی از رنگ های مختلف می باشد.
ساختار مکانیزم در کلید و پریز ایران ترنسپرنت در رنگ های متالیک و زیبا تولید می شود که ترکیب آنها با فریم های شیشه ای جلوه ای مدرن و شیک و در عین حال متفاوت به محیط می دهد.

یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران ترنسپرنت مقاومت این گروه در برابر اشعه UV و همچنین مقاومت در برابر شوینده ها می باشد و ساختار ضد خش در کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران ترنسپرنت باعث شده است که به راحتی و بدون نگرانی بتوان این کلید و پریزها را در محل مورد نظر به کار برد.

           

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران ترنسپرنت

          

برای خرید کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران با قاب دور ترنسپرنت یا اطلاع از قیمت کلید و پریز ایران ترنسپرنت می توانید به سایت www.lighthome.ir مراجعه نمایید.

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران ترنسپرنت با داشتن مکانیزم هایی با رنگ های زیبا و قاب های شفاف مجموعه ای شیک و بی نظیر فراهم کرده است که در هر محیطی در صورت نیاز به کلید و پریز خاص و مدرن  می توان با اطمینان کلید و پریز ایران با قاب دور ترنسپرنت را انتخاب کرد.

این محصولات با دارا بودن گستره وسیعی از رنگ های متنوع و فریم های شفاف شیشه ای، صورتی، بنفش، آبی، سبز، قهوه ای و شیشه ای توانسته است نظر طیف وسیعی از مشتریان مشکل پسند را جلب نماید.

یکی از نکات مهمی که در طراحی دکوراسیون داخلی منازل اهمیت دارد امکان هماهنگ سازی رنگ قاب کلید و پریز با رنگ دیوار یا کاغذ دیواری ها می باشد که در این میان کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران با قاب دور ترنسپرنت با دارا بودن قاب شفاف و شیشه ای این امکان را به مشتریان می دهد تا بتوانند رنگ بک گراند خود را با رنگ فریم موردنظرشان یکسان و هماهنگ نمایند.

این محصولات دارای دو مکانیزم با رنگ های سفید و بژ یا قهوه ای متالیک می باشند که شما می توانید ترکیب هریک از این مکانیزم ها را با قاب مورد نظر خود انتخاب نمایید.

 

نمونه ای از کلید های یک پل این مدل در دو رنگ متفاوت

    

  کلید و پریز ایران الکتریک ترنسپرنت

           

اگر قصد دارید فضای منزل خود را با کلید و پریز هایی متفاوت، زیبا و مدرن سازید استفاده از کلید و پریز های این مدل را تجربه نمایید.

 

منبع: واحد تحقیقات و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران ترنسپرنت، کلید و پریز مدل ایران با قاب دور ترنسپرنت، کلید و پریز مدل ایران با قاب ترنسپرنت)
[email protected]

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : کلید و پریز ایرانی و خارجی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.