فرنود لامپ کلید و پریز اکونا بژ و مشکی - لامپ فرنود

کلید و پریز بژ و مشکی اکونا Eqona

کلید و پریز اکونا بژ و مشکی یکی از با کیفیت ترین کلید و پریز ترک است که قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون داخلی را داراست. شرکت گونسان یک از مجرب ترین شرکت های سازنده کلید و پریز ترکیه ای به شمار می رود. هدف اصلی این مجموعه بالا بردن کیفیت محصولات و معرفی نام خود به عنوان یک برند معتبر سازنده کلید و پریز در دنیا است که برای دستیابی به آن سعی دارد نیاز های کاربران خود را شناسایی کند و با بررسی آن ها بهترین محصول را ارائه نماید. کلید و پریز اکونا به بیش از ۶۰ کشور از ۳ قاره جهان ارسال می گردد.

کلید و پریز اکونا

این مجموعه از سری کلید و پریز اکونا دارای قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون داخلی منازل و دفاتر اداری است. همچنین اکونا بژ و مشکی با دارا بودن استاندارد های بین المللی قادر است تمامی کاربران خود را راضی نگاه دارد. از جمله می توان به کادر های چند خانه اکونا اشاره داشت که راهکاری ساده به جای استفاده همزمان از چندین کلید و پریز در کنار یکدیگر به شمار می روند:

کلید و پریز اکونا

زیبایی در کنار سادگی در طراحی کلید و پریز ساده اکونا

کلید و پریز Eqona دارای بیش از ۶۰ نوع مکانیزم است که این سری برای ارائه حداکثر کاربری ممکن برای مشتریان ساخته شده اند. در ساخت کلید و پریز ترک اکونا از پلی آمید نسوز با رعایت کلیه استاندارد ها استفاده شده است. گیره پنجه ای آن به صورت فنری بوده و به راحتی امکان قرار گیری در عمق دیوار را فراهم می اورد، به علاوه رویه ها به راحتی و بدون استفاده از پیچ به روی مکانیزم نصب می گردند. همچنین برای جلوگیری از ایجاد جرقه و تغییر شکل محل اتصال دو شاخه، دارای حلقه فنری در گلوگاه سوراخ های پریز می باشد و به جای لامپ ها نئونی از LED هایی با رنگ های متفاوت و با طول عمر بسیار زیاد بر روی مکانیزم های با روشنایی استفاده شده است. از آنجا که این سیستم ها به طور مستقیم با برق ساختمان در ارتباط اند، بالا بودن کیفیت آن برای افزایش ضریب امنیت، ضروری است. اکونا محصولات خود را با تائیدیه های استاندارد کشور ترکیه و دیگر کشور هایی که محصولات به آنها صادر می شود، هماهنگ کرده است.

همچنین می توان برای خرید کلید و پریز بژ و مشکی اکونا و اطلاع از قیمت کلید و پریز بژ و مشکی اکونا به سایت www.lighthome.ir مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : کلید و پریز ایرانی و خارجی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.