فرنود لامپ کلید و پریز اشنایدر - مدل سدنا - سفید و کرم - لامپ فرنود

کلید و پریز اشنایدر مدل سدنا Sedna

کلید و پریز های اشنایدر مدل سدنا در دو رنگ سفید و کرم ارائه می گردد و به این ترتیب قابلیت هماهنگی با انواع محیط ها و شرایط را دارد.

این کلید و پریز ها دارای یونیت هایی قابل ارتباط با پلیت هایی تا ۵ مکانیزم هستند که می توان بنا به ضرورت به صورت افقی و عمودی آن ها را بر روی دیوار قرار داد. این یونیت ها جایگزین مناسبی برای استفاده همزمان از چندین کلید و پریز مجزا در کنار یکدیگر می باشند. اشنایدر با ارائه این راهکار ساده، نظم و ترتیب بهتری در محیط ایجاد می کند.

کلید و پریز های اشنایدر مدل سدنا سفید و کرم تمام نیاز های حفاظتی و عملیاتی ساختمان را پوشش می دهد. فواید تکنیکی و جدید کلید و پریز اشنایدر سری Sedna باعث نصب سریع و صرفه جویی در زمان می گردد و می تواند روی تمام انواع جعبه های ۶۰mm (صفحات گچی، دیوار های آجری یا بنتی) نصب گردد. این تولیدات جدید تلسکوپی سازگار با دیوار های ناهموار نیز هستند.

کلید و پریز اشنایدر مدل سدنا دارای علامت گذاری واضح چارچوب ها و ترمینال های رنگ شده برای تشخیص پل ها و همچنین ورودی های کابل، محافظ پلاستیکی برای نصب  امن تر، محافظ کودک در تمام خروجی پریز ها و بیش از ۷۰ یونیت عملی برای مدیریت بهتر می باشد.

کلید و پریز های ساخت شرکت Schneider با توجه به تکنولوژی به روز و مدرن قادر به پاسخگویی به تمامی نیاز های مشتریان خود می باشد. همچنین این کلید و پریز ها سازگار با استانداردهای محافظت از محیط زیست نیز هستند. کلید و پریز اشنایدر مدل سدنا قابل استفاده برای تمامی اماکن مانند منازل، هتل ها، دفاتر و…  بوده و قابلیت هماهنگی با دکور های ویژه و خاص را دارد.

دقت در انتخاب کلید و پریز مناسب برای محل زندگی یا محیط کار، می تواند از اهمیت بالایی بر خوردار باشد و با توجه به تنوع فوق العاده ی طرح ها و رنگ های آن، می توان با جستجو در میان برند های مختلف و با توجه به نیاز، بهترین گزینه را انتخاب نمود.

از طرفی، انتخاب کلید و پریز با کیفیت، مانند هر محصول دیگری به نحوه ساخت، مواد اولیه مناسب، نصب و کاربری ساده آن بستگی دارد که با توجه به گستردگی محصولات، باید با کمی تامل مناسب ترین مورد را برای محیط برگزید.

 

منبع: گروه پژوهش و توسعه لایت هوم

( کلید و پریز اشنایدر مدل سدنا کلید و پریز Schneider Sedna و کلید و پریز )

[email protected]

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 81 views بار دسته بندی : کلید و پریز ایرانی و خارجی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.