فرنود لامپ چراغ SMD توکار ان وی سی 7 وات مدل NLED9503 - لامپ فرنود

چراغ اس ام دی توکار ۷ وات

چراغ SMD توكار ان وى سى ۷ وات مدل NLED9503 از جمله چراغهاى كم مصرف با نوردهى خوب مى باشد و به دليل داشتن تكنولوژى اس ام دى نورى يكنواخت و ملايم را ايجاد مى كند و باعث ايجاد سايه هاى چند گانه در محيط نمى شود و همينطور در چشم خيرگى ايجاد نمى كند و در واقع اين محصول با ويژگىهاى نورى خوب و منحصر به فرد خود يكى از محصولات پر طرفدار بوده كه از جمله ويژگیهاى نورى آن ميتوان به زاويه نورى ۱۲۰ درجه که زاویه نوردهی بسیار مناسبی می باشد و همچنین ميزان روشنايى ۵۹۰ لومن که باعث روشنایی مطلوب و خوبی در محیط می شود، اشاره كرد. همچنين اين چراغ در دو رنگ نور آفتابى و مهتابى بوده و نور آن فاقد اشعه مادون قرمز و فرابنفش است که در واقع هیچ آسیبی را به چشم وارد نکرده و نور سالمی را ایجاد می کند. نصب آن بصورت توكار در سقف مى باشد و قطر برشى به اندازه ۷ تا ۸٫۵ سانتيمتر را ايجاد مى كند که با کمک گیره های فلری تعبیه شده در قسمت پشت لامپ به آسانی در داخل سقف های کاذب قرار می گیرند و باعث سقوط از سقف نمی شوند و بصورت محکم در سقف قرار می گیرد و داراى درايور داخلى است.

چراغ اس ام دى توكار ۷ وات مدل NLED9503 در واقع بخاطر مصرف كم انرژى كه دارد باعث كاهش ۸۵ درصدى در مصرف برق مى شود و به همين خاطر در رده انرژى قرار دارد. بدنه آن از جنس آلومينيوم بوده كه به رنگ سفيد مى باشد و دارای پوشش PC است و وزن این چراغ SMD درحدود ۱۰۰ گرم می باشد. هيت سينك آلومينيومى با كيفيت و تبادل حرارتى بالا را نيز داراست.

محصولات ان وی سی در داخل کشور تولید می شوند اما اين محصولات تحت ليسانس ان وى سى انگلستان است كه توليد كننده محصولات روشنايى در سراسر جهان است.  طول عمر این چراغ ۱۰ سال و دارای دو سال ضمانت می باشد. کلیه محصولات این شرکت در تمام بازارهای جهانی تضمین شده استشما می توانید برای خرید چراغ  اس ام دی توکار ۷ وات ان وی سی و یا اطلاع از قیمت چراغ ۷ وات ان وی سی مدل NLED9503 به لایت هوم مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.