فرنود لامپ چراغ COB LED افراتاب سری دیاموند مدل AF-CD-15W - لامپ فرنود

چراغ LED-COB افراتاب سرى دياموند مدل AF-CD-15W از سرى محصولات شركت افراتاب مى باشد كه با وجود وات كم نور دهى مناسبى دارد و براى نورپردازى در مكان هايى مانند ويترين ها كاربرد بسيار مناسبى دارد و اين محصول به دليل دارا بودن قاب فلزى و چراغ شيشه اى شفاف مورد استقبال خوبى قرار گرفته و كيفيت مطلوبى نیز دارد و جهت نصب در سقف هاى كاذب بسيار كاربردى مى باشد چرا كه با ايجاد حفره اى تنها به اندازه ۱۲٫۵ تا ۱۳٫۵ سانتى متر چراغ داخل آن به آسانى نصب مى شود و توسط گیره هایی که در پشت چراغ تعبیه شده اند به راحتی در داخل دیوار بصورت محکم قرار می گیرند و این گیره ها مانع از پرتاب چراغ به پایین می شوند و چراغ پنلی افراتاب سری دیاموند نوردهى مطلوبى با مصرف انرژى كم ایجاد می کند و در دو رنگ نور آفتابى و مهتابى موجود می باشد كه حتى با تلفيق هردوى اين رنگ ها فضاى نورانى و مطلوبى را بدون داشتن نور مادون قرمز و فرابنفش ايجاد می کند. میزان روشنایی آن ۱۰۵۰ لومن و زاویه نوردهی این چراغ ۸۰ درجه می باشد که زاویه نوردهی مطلوب و میزان روشنایی کافی را در فضا ایجاد می کند و شاخص تفیک رنگ بالایی دارد که باعث تشخیص کامل و بی نقصی از رنگ ها در محیط می شود.

چراغ های LED-COB سری دیاموند مدل AF-CD-15W كه محصول شركت افراتاب مى باشد در خانواده چراغ هاى كم مصرف با طول عمر زياد و كيفيت مطلوب ارائه مى شود چنانچه رتبه انرژى اين سرى چراغ ها A است که نشان از كيفيت و كم مصرف بودن آنها دارد. چراغ AF-CD-15W بدنه و رفلکتور آن از جنس آلومینیوم بوده و داراى پايه فلزى مى باشد و تا ۹۰ درصد باعث کاهش مصرف انرژی می شود و طول عمر ۳۰۰۰۰ ساعت را داراست و در ساخت اين چراغ ها گاز مضر جيوه استفاده نشده است وبدین صورت می باشد که به محض روشن شدن به حداكثر روشنایی مى رسد. این چراغ ال ای دی COB 15 وات محصول شرکت افراتاب و ساخت ایران می باشد که دارای دو سال گارانتی است.

شما می توانید برای خرید چراغ ال ای دی COB سری دیاموند افراتاب و یا اطلاع از قیمت چراغ ال ای دی سری دیاموند مدل AF-CD-15W به لایت هوم مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 51 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.