فرنود لامپ چراغ COB توکار دکوراتیو 3 وات مدل FEC-COB-13 - لامپ فرنود

چراغ COB توکار دکوراتیو ۳ وات مدل FEC-COB-13

چراغ COB توکار ۳ وات فاین از سری چراغ هایی است که برای تزئین و دکور منازل و مغازه ها و فروشگاه ها بکار می رود به این صورت که این چراغ با نور کافی و مناسب خود باعث می شود که نور پردازی مناسب و زیبایی را به محیط ببخشد و نصب آن بصورت توکار می باشد که برای این کار نیاز به ایجاد برش سقف به میزان ۳۵ میلی متر است و بعد از آن با قرار گرفتن چراغ در داخل سقف به کمک گیره های تعبیه شده در کنار آن میتوان چراغ پنلی فاین الکتریک را در سقف محکم کرد. شکل ظاهری این محصول بصورت گرد می باشد و با عرض ۴۵ میلی متر و توان ۳ وات، میزان روشنایی ۲۷۰ لومن را ایجاد می کند که مقدار نور کافی و بدون تشعشعات مضر و خیرگی در چشم می شود. در این محصول شاخص تشخیص رنگ چراغ ۸۰ است و این نشان دهنده تشخیص رنگ ها در آن محیط و دیده شدن اجسام به رنگ اصلی و طبیعیشان است. 

چراغ COB توکار 3 وات فاین مدل FEC-COB-13

چراغ COB توکار ۳ وات فاین الکتریک مجهز به درایور می باشد و وجود درایور در یک محصول روشنایی باعث می شود که از چراغ در مقابل نوسانات ولتاژ جلوگیری شده و در نتیجه از آن محافظت می کند و عملکرد درایور به این صورت است که ولتاژ ورودی و شهری را به ولتاژ مورد نیاز چراغ تبدیل می کند و این موضوع سبب افزایش طول عمر چراغ می شود. رنگ نور چراغ به دو رنگ سفید مهتابی و یا زرد آفتابی موجود می باشد و با توجه به نور مورد نیاز در محیط و سلیقه مشتری، میتوان از یکی از دو رنگ نور را انتخاب کرد. محصولات سی او بی بخاطر تکنولوژی چیدمان ال ای دی ها در آنها سبب کاهش مصرف انرژی به میزان قابل توجه و در نتیجه کاهش هزینه های برق می شود و بنابر این در جاهای پر انرژی مانند منازل، مغازه ها و فروشگاه ها کاربرد فراوانی دارد.

برای خرید چراغ سی او بی توکار ۳ وات فاین مدل FEC-COB-13 و یا اطلاع از قیمت چراغ توکار دکوراتیو ۳ وات فاین به فروشگاه اینترنتی لایت هوم مراجعه کرده و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با همکارن ما در بخش فروش تماس حاصل کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 75 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.