فرنود لامپ چراغ پارکی و دیواری مدل SH-12404 - لامپ فرنود

چراغ پارکی و دیواری شعاع مدل SH-12404

چراغ دیواری پارکی شعاع مدل SH-1204 یکی از زیباترین محصولات این شرکت در زمینه چراغ های حیاطی و پارکی بوده است که مطمئنا یکی از گزینه ها و شاید بهترین گزینه از دیدگاه مشتریانی بوده است که به طراحی زیبا و کلاسیک اهمیت زیادی می دهند که در اینجا قصد داریم شما را با مشخصات ظاهری و فنی این محصول زیبا آشنا نماییم. این چراغ از یک مکعب مربع به ابعاد (ضلع مربع) ۱۲۰ میلیمتر ساخته شده که اندازه ای مناسب جهت اینگونه چراغ ها می باشد و با داشتن ارتفاع ۲۵۰ میلیمتری دارای تناسب و هارمونی قابل قبولی در ساختار خود می باشد جنس بدنه این محصول آلومینیوم می باشد که متریالی است زیبا و در عین زیبایی دارای استحکام خوب و مقاومتی بالا نسبت به فرسایش و زنگ زدگی است که لازمه اینگونه محصولات است که در فضاهای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند و می بایست دوام بالایی در این خصوص داشته باشند.

     

چراغ دیواری و پارکی شعاع مدل SH-12404 - چراغ دیواری شعاع مدل sh-12404

       

چراغ دیواری و پارکی شعاع مدل SH-12404 با سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری تولید شده است که مشتریان می توانند متناسب با محل مورد نظرشان یکی از این رنگ ها را انتخاب نمایند. سرپیچ بکار رفته در این محصول از نوع E27  می باشد که مناسب استفاده لامپ های کم مصرف CFL و ال ای دی LED می باشد که لامپ های استاندارد شده برای این چراغ ها هستند این چراغ در واقع بدون لامپ است و می تواند با لامپ های کم مصرف و لامپ ال ای دی با ماکزیمم توان ۲۵ وات مورد استفاده قرار گیرد.

      

چراغ دیواری و پارکی شعاع مدل SH-12404 - چراغ دیواری شعاع مدل sh-12404

      

ضریب حفاظتی یک عنصر و آیتم مهم برای محصولاتی است که در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند و نقش مهمی در کارکرد آنها دارد که این محصول دارای ضریب حفاظتی IP44 می باشد که ضریب حفاظتی مطمئنی برای قرار گیری در معرض عوامل طبیعی به شمار می آید. اتصال این محصول به دیوار بسیار آسان صورت می گیرد و با اتصال دو پیچ از سوراخ های انتهای این چراغ همانطور که در شکل می بینیید امکانپذیر است. با خرید چراغ دیواری و پارکی شعاع مدل sh-12404 می توانید این چراغ را بر روی دیوار باغ ها و ویلا ها ، حیاط منازل ، دیوارهای داخلی و خارجی به راحتی نصب نمود و از روشنایی فوق العاده ای که به محیط می دهد لذت برد.

 ویژگی های این محصول

کد محصول

SH-12404

برق مصرفی

۲۲۰ ولت

توان مصرفی

۲۵ وات

نوع سرپیچ

E27

جنس بدنه

آلومینیوم

ارتفاع کل

۲۵۰ میلیمتر

رنگ

مشکی،سفید،خاکستری

نوع لامپ

کم مصرف،ال ای دی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.