فرنود لامپ چراغ سولار سنسور دار مدل FEC-9105-5W - لامپ فرنود

چراغ سولار سنسور دارFEC-9105-5W

چراغ سولار سنسور دار FEC-9105-5W مجهز به سنسور مادون قرمز PIR می باشد که فقط هنگام عبور شخص با تشخیص حرکت فعال می شود. از طرف دیگر این چراغ مجهز به باتری پر قدرت ۳٫۷ ولت ۱۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت است که مدت متوالی استفاده از این چراغ را بدون اتصال به شبکه برق میسر می سازد. لامپ به کار رفته در این چراغ از نوع LED فوق کم مصرف با نور سفید است که در زمان روشن بودن آن توان چراغ تنها ۵ وات است. این لامپ پس از تشخیص آخرین حرکت با گذشتن ۱۰ ثانیه به صورت خودکار خاموش می شود که این عمل باعث کاهش بسزای انرژی و در نتیجه عمر طولانی تر چراغ و دوام بیشتر شارژ باتری چراغ می شود.

چراغ سولار سنسوردار مدل DEC-9105-5w

چراغ سولار سنسور دار FEC-9105-5W را به راحتی با کلید فشاری تعبیه شده روی قاب آن می توان خاموش و روشن کرد و قاب دستگاه آن از جنس ABS و ضد آتش است و در دو رنگ مشکی و سفید تولید می شود که موارد استفاده از آن را متنوع تر می کند. نور پردازی فضاهای پر رفت و آمد کمتر دغدغه بزرگی است که از دیرباز فکر طراحان و مهندسان را به خود مشغول کرده است. راه روهای منتهی به سرویس های بهداشتی یا حیاط های منزل و باغ و مسیر های عبور اتومبیل ، پارکینگ ها و فضاهای عمومی در ادارات و آپاراتمان ها همه جزو این دسته از مکان ها هستند. همچین مصرف انرژی برق برای چنین مکان هایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به صورتی باشد که در زمان عدم حضور اشخاص انرژی اتلاف نشود. از جهت دیگر رساندن برق به مکان هایی که قبلا برای نصب لامپ سیم کشی نشده است معضل بزرگی است. لوله گذاری، سیم کشی و نبودن انشعاب برق از مشکلات اساسی این مکان ها می باشد.

چراغ سولار سنسور دار FEC-9105-5W گزینه مناسبی است که می تواند تمام مشکلات و دغدغه های فوق را به راحتی حل نماید. این چراغ سولار سنسور دار موارد استفاده متنوعی دارد. برای مثال شما برای ایمنی بیشتر خانه می توانید طرفین خانه را توسط چراغ های دارای سنسور حرکتی سولار نورپردازی نمایید. در این صورت چراغ فقط در صورتی روشن می شوند که کسی یا چیزی به آن نزدیک شود. همچنین می توانید این چراغ را در پله ها، مسیرهای عابر پیاده و مسیرهای عبور ماشین نصب نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.