فرنود لامپ چراغ سقفی قابل تنظیم روکار COB مدل FEC-T568-18W - لامپ فرنود

چراغ قابل تنظیم روکار COB مدل FEC-T568-18W

چراغ سی او بی ۱۸ وات فاین دارای بخش متحرکی می باشد که قابلیت تنظیم در سه جهت مختصاتی مختلف را دارد و میتوان نور چراغ را روی هر سوژه یا مکانی تنظیم کرده و به همین دلیل برای دکور مغازه ها و فروشگاه ها بسیار مناسب است. این چراغ دارای توان ۱۸ وات بوده و با این میزان توان شار نوری ۱۷۵۰ لومن را ایجاد می کند که مقدار مطلوبی از چراغ سقفی بوده و بدون ایجاد آسیب به چشم می باشد. وجود لامپ ال ای دی در چراغ های سی او بی سبب می شود که بیش از ۹۰ درصد از انرژی مصرفی خود را به روشنایی و نور تبدیل کند و در عین حال میزان مصرف برق بسیار پایینی داشته و سبب کاهش قابل توجهی در مصرف انرژی شده که این ویژگی مهمی برای یک چراغ محسوب می شود.

چراغ روکار قابل تنظیم 18 وات فاین مدل FEC-T568

چراغ قابل تنظیم روکار فاین مدل FEC-T568-18W دارای قاب به رنگ سفید می باشد و جنس بدنه آن آلومینیومی بوده و در دو رنگ نوری آفتابی و مهتابی عرضه می گردد که این انتخاب رنگ، بسته به میزان رنگ مورد نیاز در آن محیط، جهت نورپردازی را دارد. شاخص نمود رنگ این چراغ پنلی فاین الکتریک، ۸۵ می باشد و این مقدار بالا باعث طبیعی بودن رنگ اشیا در آن می شود، بطوریکه همه رنگ ها به رنگ اصلی و طبیعی خود دیده می شوند. این چراغ بصورت روکار نصب می شود و برای نصب آن نیاز به برش سقف نمی باشد و خود چراغ همراه با درایور عرضه می گردد، که وجود درایور در چراغ نه تنها که باعث حفاظت بیشتر چراغ در مقابل نوسانات برق می شود بلکه مقدار برق ورودی به دستگاه را با میزان برق مصرفی و مورد نیاز چراغ هماهنگ می کند و ولتاژی بین ۸۵ تا ۲۶۵ ولت را دارد. این محصول با طول عمر ۵۰۰۰۰ ساعت و ۲ سال ضمانت بوده و مناسب جهت استفاده در مکان هایی مانند دکوراسیون خانه ها، شرکت ها و مغازه ها می باشد.

چنانچه پس از بررسی های لازم قصد خرید چراغ روکار COB فاین الکتریک و یا اطلاع از قیمت چراغ قابل تنظیم فاین مدل FEC-T568-18W را دارید به سایت لایت هوم مراجعه کرده و یا با تماس با بخش فروش اطلاعات مورد نیاز خود را از همکاران ما کسب نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 86 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.