فرنود لامپ چراغ سقفی دو لامپ شیله مدل SC 890 - لامپ فرنود

چراغ سقفی دو لامپ شیله مدل SC 890

چراغ سقفی دو لامپ شیله مدل SC 890 از چراغ های سقفی می باشد که در داخل آن می توان از دو لامپ کم مصرف و یا رشته ای استفاده نمود و از دو لامپ ۲۳ وات در داخل این چراغ استفاده شده است، بنابراین استفاده از این چراغ ها در راهروها و راه پله های ساختمان های اداری، هتل ها و بیمارستان ها توصیه می شود. این المان نوری بصورت روکار نصب می شود و برای نصب محصولات روکار نیاز به کندن سقف نداشته و فقط توسط چند براکت و پیچ می توانید این چراغ را بر روی سقف نصب نمایید. ولتاژ مورد نیاز برای این چراغ ۲۲۰ ولت است که مقدار ولتاژ شهری بوده و توان مورد نیاز برای لامپ های مورد استفاده در این چراغ ۲۳ وات می باشد. شکل این محصول بصورت گرد بوده و قطر دایره آن ۲۹ سانتی متر است که بسیار سبک می باشد و وزن آن در حدود ۳۰۰ گرم است و قابلیت اتصال دو لامپ بصورت همزمان را دارد.

چراغ سقفی شیله SC 890 دارای کفی فلزی می باشد که این فلز دچار زنگ زدگی و خوردگی نشده و رویه آن شیشه ای بوده که با طرح چهارخانه است و در هنگام تابیده شدن پرتوی نور به آن، سبب پخش نور بصورت یکنواخت در محیط شده و از خیرگی و آزار چشم جلوگیری می کند. این محصول روشنایی به صورت تخت و روکار روی سقف یک محل نصب می شود و دارای سرپیچ E27 است که از نوع سرپیچ معمولی می باشد و قابلیت نصب بیشتر لامپ ها را بر روی آن خود دارد. این المان روشنایی به دلیل مصرف کم و بازدهی بالا توانسته تا در رده A انرژی قرار گیرد و همین موضوع باعث شده تا نظر خریداران را به خود جلب کرده و باعث افزایش استقبال مشتریان از این محصول در این سالها شده است و این محصول دوست دار محیط زیست بوده و دارای استاندارد CE می باشد.

محصولات شیله ساخت کشور چین بوده و همگی دارای طول عمر بالا و دو سال ضمانت می باشد که جهت خرید چراغ سقفی شیله مدل SC 890 و یا اطلاع از قیمت چراغ سقفی دو لامپ شیله به فروشگاه اینترنتی لایت هوم مراجعه کرده و محصول خود را به راحتی سفارش دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 54 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.