فرنود لامپ چراغ سقفی دایره هاتو مدل 4040C - لامپ فرنود

چراغ سقفی دایره HATTO مدل ۴۰۴۰C 

چراغ سقفی hatto مدل دایره ای ۴۰۴۰C از انواع چراغ سقفی است که طراحی بدنه زیبایی دارد و می تواند ضمن تامین نور محیط به زیبایی فضا نیز بیفزاید. در ساختمان داخلی این چراغ چهار سرپیچ E27 قرار گرفته است و با چهار لامپ LED با توان ۱۲ وات یا چهار لامپ کم مصرف با توان ۲۰ وات قابل استفاده است. این چراغ سقفی دارای دو رنگ بدنه سفید و مشکی است که شما می توانید یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید همچنین بدنه این محصول از فلز و پلکسی ساخته شده است که پلکسی در واقع نوعی پلاستیک محکم و با شفافیت بالا است. این محصول به صورت سقفی و روکار در محیط های داخلی قابل نصب است و می تواند در منازل ، اداره ها، ساختمان های تجاری، اداره ها، راهروها و غیره مورد استفاده قرار گیرد. 

این محصول نوعی چراغ سقفی است که به صورت روکار نصب می گردد و ابعادی به اندازه ۴۰ * ۴۰ سانتی دارد و به خوبی محیط را تحت پوشش خود قرار داده به صورتی که از تعداد لامپ های مورد نیاز محیط می کاهد به علاوه این چراغ مصرف انرژی الکتریکی بسیار کمی دارد و از این طریق هزینه های گزاف برق مصرفی را کاهش میدهد.

چراغ سقفی مدل ۴۰۴۰C از تولیدات برند ایرانی هاتو می باشد که از برترین کارخانه های تولید لوازم روشنایی به شمار می رود. این چراغ سقفی کاربرد های بسیاری دارد و علاوه بر تامین روشنایی به بهترین نحو توسط نوری درخشان، به سبب دارا بودن ظاهر فوق العاده زیبا، کاربرد دکوراتیو و تزئینی دارد. 

این چراغ سقفی کیفیت و مقاومت بالاتری نسبت به محصولات مشابه خود دارد زیرا که برای ساخت آن از مجرب ترین مهندسین و جدید ترین تجهیزات بهره می برند که موجب شده محصول در عین زیبایی، تمامی استاندارد های لازم را داشته باشد. این چراغ سقفی از قیمت مناسب تری نسبت به محصولات مشابه خود برخوردار است. شما می توانید برای خرید چراغ سقفی هاتو مدل ۴۰۴۰C و یا اطلاع از قیمت چراغ سقفی دایره هاتو مدل ۴۰۴۰C به سایت لایت هوم مراجعه نمایید و با اطمینان محصول خود را خریداری کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 52 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.