فرنود لامپ چراغ زیرپله(کنارپله)1 وات LED مدل TSL-8230-B - لامپ فرنود

چراغ زیرپله LED مدل TSL-8230-B

چراغ کنارپله مدل TSL-8230-B چراغی است که در ساختمان داخلی آن یک لامپ LED یک واتی قرارگرفته است و می توان از این محصول جهت نورپردازی و یا تامین روشنایی پله های یک ساختمان استفاده کرد به طور کلی چراغ های زیر پله از المان هایی هستند که می توان آنها را به عنوان تزیین کننده فضا نیز در نظر گرفت زیرا هاله نوری زیبا روی پله ها ایجاد می کنند و دید مناسبی را برای افراد فراهم می آورند.

       

چراغ دفنی مدل TSL-8230-B

    

چراغ زیر پله ای مدل TSL-8230-B شکل ظاهری مربعی دارد که در دو طرف از آن دو شیار قرار گرفته که نور از آن دو روزنه به بیرون می تابد همچنین جنس بدنه این محصول آلومینیومی می باشد بنابراین می توان آن را به عنوان المان تزیین کننده فضا مورد استفاده قرار داد . این دسته از چراغ ها به صورت توکار قابل استفاده هستند و شما باید قبل از خرید چراغ زیرپله تکساز مدل TSL-8230-B ابتدا برشی به سایز ۴۵ میلیمتر روی سطح مورد نظرتان ایجاد نمایید تا در زمان نصب با مشکل مواجه نشوید.

این چراغ دارای درایوری است که ولتاژ مورد نیاز آن را تامین می نماید و شما می توانید برای خریدی مطمئن و اطلاع از قیمت چراغ کنارپله تکساز مدل TSL-8230-B به سایت www.lighthome.ir مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 46 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.