فرنود لامپ چراغ دیواری مربع هاتو مدل 1472S - لامپ فرنود

چراغ دیواری hatto مدل مربع ۱۴۷۲S

چراغ دیواری بدون لامپ هاتو مدل ۱۴۷۲S از انواع چراغ دیواری است که طراحی بدنه زیبایی دارد و می تواند به عنوان یکی از المان های طراحی دکوراسیون فضا مورد استفاده قرار گیرد. هاتو این چراغ را در دو رنگ بدنه سفید و مشکی تولید کرده است که از رنگ های پرکاربرد می باشند و به راحتی با سایر المان های محیط هماهنگ می شوند. این محصول بدون لامپ است ولی در ساختمان آن دارای چهار سرپیچ E27 می باشد که با لامپ ال ای دی یا لامپ کم مصرف قابل استفاده است البته اگر قصد استفاده از لامپ LED را دارید ماکزیمم توان هر لامپ ۱۲ وات است و اگر قصد استفاده از لامپ کم مصرف دارید ماکزیمم توان لامپ باید ۲۳ وات باشد.

در انتخاب یک چراغ دیواری مناسب باید توجه داشته باشید که چراغ شما با فضا هماهنگی کامل داشته باشد مثلا اگر فضای منزل شما کلاسیک است بهتر است از چراغی استفاده کنید که که سبک و استایل کلاسیک دارد یا اگر منزل مدرنی دارید می توانید از چراغ دیواری دکوراتیو مدرن استفاده کنید همچنین یکی از نکاتی که قبل از خرید چراغ دیواری باید مورد توجه قرار دهید ابعاد و اندازه آن است تا در زمان نصب چراغ با مشکل مواجه نشوید. چراغ دیواری هاتو مدل ۱۴۷۲S دارای طول ۷۲، عرض ۸ و ارتفاع ۱۴ سانتیمتر می باشد و بدنه ای از جنس فلز و پلکسی دارد که هم سبک است و هم استحکام بالایی دارد.

جمع بندی محصول

شرکت هاتو با ارائه انواع مختلف چراغ های دیواری و دکوراتیو، طیف گسترده ای از انتخاب را برای کاربران فراهم کرده است. چراغ هایی با اندازه و میزان وات مصرفی متفاوت که برای فضاهای مختلف قابل استفاده می باشد. یکی از نمونه های تولید شده توسط این شرکت، چراغ دیواری hatto مدل مربع ۱۴۷۲S است که با طراحی زیبا و روشنایی یکنواخت و ملایم ارائه شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به ویژگی های کلی این محصول داشته باشیم:

  • دارای چهار سرپیچ E27 و قابل استفاده با لامپ ال ای دی و کم مصرف
  • طول و عرض و ارتفاع به ترتیب ۷۲ ، ۸ و ۱۴ سانتیمتر
  • دارای دو رنگ نور مشکی و سفید
  • جنس بدنه فلز و پلکسی
  • قابل استفاده به عنوان چراغ دکوراتیو، بالا آینه و دیواری

شما می توانید برای خرید چراغ دیواری هاتو مدل مربع ۱۴۷۲S و یا اطلاع از قیمت چراغ دیواری مربع هاتو مدل ۱۴۷۲S به سایت لایت هوم مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 77 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.