فرنود لامپ چراغ دیواری شعاع مدل SH-15-BRT قطر 15 سانت - لامپ فرنود

چراغ دیواری شعاع مدل SH-15-BRT

چراغ حبابی دیواری بدون لامپ شعاع مدل sh-15brt محصولی است که در دسته چراغ های حیاطی و پارکی قرار می گیرد و جهت استفاده و نصب بر روی دیوار های داخلی خانه ها، راهروها و مکان های پر رطوبت مثل حمام ها و گلخانه ها و هر مکانی که ما قصد داریم چراغ را بر روی دیوار نصب کنیم کاربرد دارد همچنین این چراغ می تواند روشنایی بخش فضاهای سبز و محوطه های بیرونی باشد. پایه و اتصال آن طوری طراحی شده است که در مقابل رطوبت بسیار مقاوم و آسیب ناپذیر نشان داده است. همچنین پایه آن دارای شیب ملایمی است که به زیبایی آن کمک کرده است.قطر پایه آن جهت نصب بر روی دیوار و قرارگیری سرپیچ  ۱۴۲ میلیمتر می باشد.

      

چراغ دیواری sh-15-brt - حباب دیواری شعاع مدل sh-15-brt

       

 اندازه قطر چراغ دیواری شعاع مدل sh-15brt برابر با ۱۵ سانتیمتر است که حبابی کوچک می باشد. این گوی ها از یک نوع پلیمر سخت به نام  پلی متیل متاکریلات PMMA ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل جوی مانند باد و باران دارد همچنین این چراغ به دلیل سخت بودن مقاومت زیادی در برابر آسیب ها و ضربات ناشی از اتفاقات محیطی دارد. این گوی ها ساختاری شفاف دارند که زیبایی آنها را دو چندان می کند، این چراغ بدون لامپ است و می تواند با لامپ کم مصرف با ماکزیمم توان ۱۲ وات مورد استفاده قرار گیرد.

چراغ دیواری شعاع مدل SH-15-BRT در ۲ رنگ مشکی و سفید تولید و به بازار عرضه گردیده است که دارای ضریب حفاظتی IP ۴۰ می باشد که در سطح کاربرد این محصول بسیار مناسب و مطمئن است در واقع نشان می دهد که این چراغ مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف دارد. ولتاژ برق مصرفی این محصول ۲۲۰ ولت است که ولتاژ استاندارد محصولات تولیدی و قابل استفاده در کشور می باشد. سرپیچ E27 یکی از رایج ترین و عمومی ترین پایه در محصولات روشنایی می باشد که در این محصول نیز استفاده گردیده است. شما می توانید در صورت نیاز به تامین روشنایی دیوارهای داخلی، پارکها، حیاط منازل و فضاهای داخلی با رطوبت بالا نسبت به خرید چراغ دیواری shoa-15-brt از سایت لایت هوم اقدام نمایید.

       

چراغ دیواری شعاع مدل sh-15brt - حباب دیواری شعاع مدل sh-15-brt

      

ویژگی های این محصول

کد محصول

SH-15-BRT

برق مصرفی

۲۲۰ ولت

توان مصرفی

۱۲ وات

استاندارد حفاظتی

۴۰

جنس بدنه

پلیمر سخت

ابعاد گوی

۱۵ سانتیمتر

رنگ

مشکی،سفید

نوع لامپ

کم مصرف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 59 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.