فرنود لامپ چراغ دیواری اسلیمی مدرن کلاسیک شعاع مدل SH-1731 - لامپ فرنود

چراغ دیواری اسلیمی مدرن کلاسیک شعاع مدل SH-1731

چراغ دیواری شعاع مدل اسلیمی مدرن کلاسیک یکی از انواع چراغ دیواری است که شامل یک حباب زیبا و یک پایه جهت نصب روی دیوار می باشد. این چراغ دیواری دارای طراحی بدنه خاصی می باشد که هم زیبایی و هم نور مناسبی را در محوطه حیاط یا ویلای شما ایجاد می کند در واقع این محصول طراحی بدنه زیبایی دارد و در حالت خاموش هم می تواند به محیط زیبایی ببخشد. در ساختمان داخلی این چراغ یک سرپیچ معمولی قرار دارد که با انواع لامپ ال ای دی یا لامپ کم مصرف قابل استفاده است. بدنه این چراغ دارای رنگ بندی مشکی و سفید تولید شده است که شما می توانید یکی از این رنگ ها را متناسب با سایر المان های محیط مورد نظرتان انتخاب کنید.

چراغ دیواری اسلیمی مدرن کلاسیک شعاع دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم است که وزن نسبتا سبکی دارد و مقاومت بالایی در برابر عوامل طبیعی دارد در واقع درجه حفاظت این چراغ IP44 است یعنی شما میتوانید این محصول را زیر بارش برف و باران و تابش شدید نور خورشید بدون خرابی استفاده نمایید. چراغ های حیاطی و پارکی مانند انواع چراغ های دیواری پارکی از آنجایی که در محیط های بیرونی مانند باغ و حیاط و پارک و ویلا استفاده می شوند و در معرض شرایط متفاوت محیطی قرار می گیرند بنابراین استفاده از بهترین مواد برای مواجهه با شرایط محیطی از اهمیت زیادی برخوردار است.

شما می توانید برای خرید چراغ دیواری اسلیمی مدرن کلاسیک شعاع مدل ۱۷۳۱ و یا جهت اطلاع از قیمت چراغ دیواری شعاع مدل اسلیمی مدرن کلاسیک به فروشگاه اینترنتی لایت هوم مراجعه نمایید و با اطمینان محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.