فرنود لامپ چراغ دفنی پارکتی1 وات مدل FEC-A01-1702-1W - لامپ فرنود

چراغ دفنی پارکتی مدل FEC-A01-1702-1W

چراغ دفنی ال ای دی مدل FEC-A01-1702-1W در دسته چراغ های دفنی پارکتی قرار دارد که دارای ال ای دی از نوع CREE LED می باشد و در دو رنگ سفید و آفتابی تولید می شود که مشتریان می توانند متناسب با محل مورد نظر یکی از این لامپ ها را انتخاب نمایند. چراغ های دفنی پارکتی محصولات ویژه برای نورپردازی داخلی و خارجی هستند که امروزه با رشد سریع نورپردازی ساختمان ها استفاده از آنها گسترش زیادی یافته است همچنین این دفنی ها همانطور که از نامشان مشخص است در داخل پارکت یا زمین قرار می گیرند و بهترین انتخاب برای نورپردازی لابی ساختمان ها ، ستون ها ، پله ها و غیره می باشد.

       

دفنی پارکتی 1 وات ال ای دی

   

 عکس زیرطریقه نصب دفنی پارکتی ۱ وات را نشان میدهد…  

نصب

چراغ دفنی پارکتی مدل FEC-A01-1702-1W دارای توان یک وات و لامپ CREE LED است که درجه حفاظت آن برابر با IP44 می باشد که مقاوت نسبتا خوبی در برابر ضربه و بارندگی دارد همچنین این چراغ مجهز به یک درایور می باشد که ولتاژ مورد نیاز محصول ( ۳۵۰ میلی آمپر ) را تامین می کند. توان نوری لامپ استفاده شده در این چراغ ۹۸ لومن می باشد بنابراین می توان با مصرف کم انرژی شدت نور بیشتری از این محصولات دریافت کرد و از آنها جهت نورپردازی بخش های مختلف یک محیط استفاده کرد.

  

ویژگی های این محصول

  • دارای بدنه ای از جنس پلی کربنات و آلومینیوم
  • کارکرد در هوای خشک و مرطوب
  • فعالیت در دمای منفی ۲۰ تا مثبت ۶۰ درجه
  • ولتاژ ۳۵۰ میلی آمپر
  • مجهز به لامپ POWER LED

مشتریان می توانند جهت خرید چراغ دفنی فاین مدل FEC-A01-1702-1W  و یا اطلاع از قیمت چراغ دفنی پارکتی FEC-A01-1702-1W به سایت www.lighthome.ir مراجعه نمایند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 84 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.