فرنود لامپ چراغ خطی سقفی دیواری LED بالا آینه Hippo مدل DLFL236 - لامپ فرنود

چراغ خطی سقفی دیواری بالا آینه مدل DLFL-230

چراغ سقفی مدل DLFL-230 در دسته چراغ هایی قرار دارد که به صورت روکار نصب می شود و جایگزین مناسبی برای چراغ های قدیمی می باشد، در گذشته از لامپ های معمولی با توان های بالا برای روشنایی سقفی استفاده می شده است که این لامپ ها علاوه بر اینکه مصرف انرژی بالایی داشتند در عین حال نور آنها چشم را آزار می داده است ولی امروزه با به کاربردن چراغ های سقفی جدید به دلیل داشتن لامپ های SMD هم در مصرف برق صرفه جویی می شود و هم نور محیط تامین می گردد. گاهی لازم است در یک محل تامین روشنایی محیط از دیوارها صورت گیرد در واقع این نورها می توانند مکمل مناسبی برای نورهای سقفی باشند، چراغ دیواری مدل DLFL-230 دارای یک لامپ اس ام دی با توان مصرفی ۳۰ وات می باشد که دارای عمر مفیدی برابر با ۳۵۰۰۰ ساعت می باشد همچنین از چراغ دیواری هیپو می توان در محل هایی که دما بین منفی ۱۰ درجه تا مثبت ۶۰ درجه است استفاده کرد.

چراغ بالا آینه مدل DLFL-230 دارای سطح حفاظت IP43 بوده و ابعادی برابر با  ۵۷۰ در ۶۴ میلیمتر دارد از این چراغ می توان شدت نوری برابر با ۲۰۵۰ لومن دریافت کرد بنابراین برای تامین روشنایی و نیز نورپردازی بالای آینه در بخش های مختلف یک ساختمان چراغ بالا آینه DLFL-230 انتخاب مناسبی است. یکی از ویژگی هایی که در انتخاب چراغ باید به آن توجه نمود شکل ظاهری محصول است که باید در حالت خاموش نیز زیبا باشد تا بتوان از آن به عنوان یکی از المان های نورپردازی و تزئین فضا نیز استفاده کرد.

چراغ خطی هیپو مدل DLFL–۲۳۰ محصولی است که می تواند روی سقف در محیط های مختلف یا روی دیوار نصب شود و در واقع در سه جای مختلف کاربرد دارد همچنین این محصول دارای بدنه ای از جنس پلاستیک مرغوب (PC) می باشند و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته می شود، رنگ بدنه این چراغ ها سفید است و دارای گارانتی می باشند بنابراین مشتریان می توانند با اطمینان از کیفیت بالای محصولات هیپو ال ای دی چراغ مورد نیاز خود را انتخاب نمایند.

شما می توانید برای خرید چراغ سقفی دیواری کره ای هیپو مدل DLFL230 یا اطلاع از قیمت چراغ دیواری ال ای دی هیپو مدل DLFL230 به فروشگاه اینترنتی لایت هوم مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 76 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.