فرنود لامپ چراغ بالا آینه 6 وات شعاع پارس مدل SP-8016-6W - لامپ فرنود

چراغ بالا آینه ۶ وات شعاع پارس مدل SP-8016-6W

چراغ بالا آینه ۶ وات شعاع پارس دارای دو نوع دوتایی و سه تایی می باشد که هر کدام از این لامپ ها دارای توان ۳ وات بوده و در این مدل که دوتایی است، میزان توان ۶ وات را ایجاد می کند. این محصول دارای درجه حفاظت بالایی بوده که از چراغ در مقابل عواملی مانند رطوبت هوا، گرما و گرد و غبار محافظت کرده و همین ویژگی باعث می شود که چراغ دچار خوردگی و زنگ زدگی نشده و طول عمر آن بالا می رود. این محصول برای استفاده در بالای آینه دستشویی ها، حمام و سرویس های بهداشتی گزینه بسیار مناسبی بوده و به دلیل داشتن ظاهری ساده و شیک، با بیشتر محیط ها قابلیت ست شدن دارد.

چراغ بالا آینه 6 وات شعاع پارس مدل SP-8016-6W

ویژگی های کلی چراغ بالا آینه شعاع پارس

چراغ بالا آینه ۶ وات شعاع پارس دارای لامپ LED در ساختار خود می باشد که این نوع لامپ ها مصرف انرژی کم و نوردهی بالایی دارند و همین موضوع سبب شده تا گزینه مناسبی برای محیط های پرمصرف بوده و سبب کاهش هزینه های برق این فضاها می شود. از دیگر ویژگی های این نوع لامپ ها طول عمر بالای آنها بوده که سبب شده در اثر روشن و خاموش کردن های مکرر و یا استفاده طولانی مدت، دچار سوختگی و یا افت نوردهی نشده و همراه با دو سال ضمانت کالا عرضه می شود. این چراغ بالا آینه دارای ابعاد بیرونی ۳۲x12x7 سانتی متر است و بصورت روکار نصب می شود که می توانید به کمک چند براکت و پیچ به راحتی آن را نصب نمایید. این محصول دارای رنگ نور مهتابی است که برای بیشتر این محیط ها یک رنگ نور کاربردی و مهم می باشد. ولتاژ مورد نیاز آن ۸۵ تا ۲۶۵ ولت است که مقدار ولتاژ شهری در این بازه قرار دارد و دارای یک مدل سه تایی نیز بوده که در همین سایت قابل دسترس و خریداری می باشد و دارای توان ۹ وات است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید چراغ بالا آینه ۶ وات شعاع پارس مدل SP-8016-6W و یا اطلاع از قیمت چراغ بالا آینه ۶ وات شعاع پارس با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.