فرنود لامپ چراغ بالا آینه تکساز مدل 18-844 - لامپ فرنود

چراغ بالا آینه مدل ۱۸-۸۴۴

چراغ بالا آینه مدل ۱۸-۸۴۴ از چراغ های کشیده و باریکی است که برای نورپردازی بخش های مختلف یک محیط مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از عناصری می باشد که با استفاده از آن می توان هم روشنایی محل مورد نظر را تامین کرد هم به زیبایی آن افزود. این چراغ را می توانید هم در محیط های داخلی منزل مانند اتاق ها، راهروها، بالای تابلوها و تابلوفرش ها و هم در سرویس های بهداشتی به عنوان چراغ بالا آینه ای مورد استفاده قرار دهید. در ساختمان داخلی این چراغ ۱۸ لامپ ال ای دی قرار دارد که نور مناسبی را در فضا منتشر می سازد و از طرفی وجود تکنولوژی LED کمک می کند علاوه بر اینکه در مصرف انرژی صرفه جویی شود در عین حال نور چراغ باعث آزار چشم و خیرگی نگردد.

چراغ بالا آینه مدل ۱۸- ۸۴۴ دارای ۱۸ لامپ ۱ واتی است که ردیفی کنار هم قرار گرفته اند و می توانند پوشش نوری مناسبی را ایجاد نمایند بنابراین برای نورپردازی آبنه های بزرگی که در بخش های مختلف منازل یا اداره ها استفاده می شوند ، چراغ بالا آینه ای مدل ۱۸- ۸۴۴ انتخاب مناسبی است. عرض چراغ بالا آینه مدل ۱۸-۸۴۴ برابر با ۵۳۰ میلی متر می باشد که روی دیوار نصب می گردد و ارتفاع آن به صورت کلی ۷۵ میلی متر است بنابراین باید هنگام انتخاب و خرید این چراغ ها به ابعاد و اندازه شان توجه شود.

یکی از ویژگی های چراغ بالا آینه مدل ۱۸- ۸۴۴ دارا بودن ترانسی است که می تواند ولتاژ برق شهری را به ولتاژ برق مورد نیاز این محصول تبدیل نماید. بدنه این چراغ از دو بخش تشکیل شده است یکی پایه که روی دیوار نصب می گردد و دیگری بخش مستطیلی که لامپ های ال ای دی درون آن قرار گرفته اند و به پایه متصل هستند. شما می توانید برای خرید چراغ دیواری و بالا آینه تکساز ۱۸ وات و همچنین اطلاع از قیمت چراغ دیواری تکساز مدل ۱۸-۸۴۴ به لایت هوم مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 67 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.