فرنود لامپ پنل SMD 60*60 ویسنا مدل VSFB60 - لامپ فرنود

پنل SMD 60*60 ویسنا مدل VSFB60

پنل SMD ویسنا مدل VSFB60 یکی از پر کاربردترین پنل های موجود است که دارای ابعاد بیرونی ۶۰ در ۶۰ می باشد که البته به طور دقیق این عدد ۵۹۵ در ۵۹۵ میلیمتر می باشد که در بازار با نام ۶۰ در ۶۰ شناخته می شود. این پنل با دو رنگ نوری آفتابی و سفید مهتابی عرضه می گردد که انتخاب رنگ نور آن به محیط و رنگ نور مورد نیاز در آن و همچنین سلیقه مشتری بستگی دارد. این چراغ پنلی اس ام دی به دلیل نحوه چیدمان خاص ال ای دی ها در آن تولید گرما در محیط نمی کند و میزان روشنایی ۳۸۴۰ لومن را دارد که میزان روشنایی بسیار مطلوب و کافی برای یک منبع نوری می باشد و با زاویه ۱۲۰ درجه تابشی که دارد یک فضای بزرگ را پوشش می دهد.

پنل SMD ویسنا مدل VSFB60 یکی از  پرفروش ترین مدل های موجود در بازار می باشد که می توان از دلایل آن، ضخامت کم و باریک بودن این پنل را نام برد، دلیل نام برده تاثیر بسیاری برحفظ زیبایی و دکوراسیون هر چه بهتر محل نصب دارد. همچنین از ویژگی های دیگر این محصول، کاهش مصرف برق و طول عمر آن می باشد که امروزه و با توجه به اینکه کاهش مصرف انرژی یکی از نیازهای مصرف کنندگان می باشد این پنل با کاهش مصرف، کاهش چشم گیری در هزینه های برق مصرفی ایجاد می کند. در نتیجه اگر به دنبال یک منبع تامین نور و روشنایی، با کیفیت و قدرت بالا می باشید، پنل SMD ویسنا سایز ۶۰ در ۶۰ می تواند انتخاب مناسبی برای شما می باشد نور حاصله از این پنل بسیار آرام و یکنواخت بوده و مانند سایر محصولات مشابه چشم را اذیت نمی کند. این مدل از پنل ویسنا دارای توان ۴۸ وات می باشد که برای این محصول بسیار توان مناسبی است و همچنین این پنل قابلیت استفاده به صورت توکار، روکار و آویز را در ساختمان دارد، در واقع به خریدار اجازه نصبی متناسب با محل، دکوراسیون و میزان نور مد نظر را می دهد و با استفاده از هنگر قابلیت نصب روکار را داشته و در صورت نصب بصورت توکار کافیست برشی به ابعاد ۶۱ در ۶۱ سانتی متر در داخل سقف ایجاد کرد.

برای خرید پنل ۶۰×۶۰ ویسنا و یا اطلاع از قیمت پنل ۶۰×۶۰ اس ام دی ویسنا مدل VSFB60 به فروشگاه اینترنتی لایت هوم مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 68 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.