فرنود لامپ پنل SMD سرامیکی 7.5 وات شیله - لامپ فرنود

پنل SMD سرامیکی ۷٫۵ وات شیله

پنل SMD سرامیکی شیله به صورت توکار و بر روی سقف نصب می شود، بنابراین برای نصب این پنل باید حفره ای با در نظر گرفتن تمامی اندازه های مورد نیاز پنل، در سقف ایجاد کرده و پنل را در آن قرار دهیم، این مدل از چراغ های پنلی شیله دارای ابعاد بیرونی ۱۰ سانتیمتر و قطر برش داخلی ۷٫۵ سانتیمتر می باشد پس برای نصب آن به میزان ۷٫۵ سانتی متر از سقف را باید برش داده و پنل را به کمک گیره های موجود در پشت چراغ، در سقف محکم کرد. این پنل ها مناسب برای انواع مکان ها و سقف های کاذب می باشد و در جاهایی مانند منازل، اداره ها و مغازه ها از این نوع پنل استفاده زیادی می شود چرا که کم مصرف بوده و باعث کاهش هزینه های برق مکان های پر مصرف می شود.
پنل SMD سرامیکی ۷٫۵ وات شیله دارای ۲ مدل رنگ نور به شرح آفتابی و مهتابی می باشد که این نوع انتخاب بسته به سلیقه مشتری و نور مورد نیاز در آن محیط دارد و گاهی در صورت نیاز میتوان از هر دو رنگ نورها برای تلفیقی از رنگ سرد و گرم در محیط استفاده کرد. شدت نور تولیدی حاصل از این چراغ پنلی SMD دارای بازه ی متفاوتی است و هرچه عدد آن بالاتر باشد نور تولیدی شدت و پخش بیشتری دارد ولی بطور کلی نور در همه مدل ها بصورت یکنواخت تابیده شده و این تابش نور سبب ایجاد خیرگی در چشم نمی شود که این خود یک مزیت بزرگ بوده چرا که همین مانع از خستگی چشم در زمان های طولانی می شود. این مدل دارای شار نوری ۶۳۰ لومن ( واحد اندازه گیری شار نوری ) می باشد و همچنین زاویه تابش در این چراغ ۱۲۰ درجه می باشد که این میزان روشنایی در کنار این زاویه تابشی امکان پخش نوری با کیفیت را در محیط می دهد و فضای کافی را روشن می کند. محصولات شرکت شیله همگی دارای طول عمر بالا و ضمانت می باشند بطوریکه در همین پنل طول عمر آن ۳۰۰۰۰ ساعت بوده و دارای ۲ سال ضمانت است که در صورت عدم رضایت مشتری محصول قابل تعویض می باشد.
اگر قصد خرید چراغ پنلی اس ام دی سرامیکی ۷٫۵ وات شیله و یا اطلاع از قیمت پنل سرامیکی ۷٫۵ وات شیله را دارید میتوانید از سایت لایت هوم دیدن نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.